رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی و اقتدار پلیس، شرور سابقه دار و مسلحی در کرمانشاه طی یک عملیات مهم و غافلگیرانه دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 09 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ‌محمد رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار که مرتکب جرائم متعددی شده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این شرور دارای سوابق متعددی مانند چندین فقره درگیری، آدم‌ربایی، تیراندازی منجر به جرح، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، ضرب و جرح عمدی در شهر کرمانشاه و همچنین سرقت مسلحانه احشام در اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گیلان‌غرب و چند استان دیگر را در کارنامه داشت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی متوجه شدند که این شرور خطرناک مکان سکونت خاصی ندارد و در شهر‌های مختلف کرمانشاه و سایر استان‌های هم‌جوار خود را مخفی می‌کند.

وی بیان کرد: در حالی که تلاش برای دستگیری این شرور سابقه‌دار ادامه داشت، ماموران از وجود وی در یکی از آپارتمان‌های مسکونی شهر کرمانشاه مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل مورد نظر را محاصره کرده و سپس با رعایت تمام جوانب حفاظتی و همچنین حقوق همسایگان، وارد ساختمان شدند.

رستمی گفت: متهم فراری نیز به محض اطلاع از حضور ماموران از طریق بالکن قصد فرار داشت، اما از آن جاییکه راه فرار خود را مسدود شده می‌دید با شکستن چند بطری شیشه‌ای اقدام به خودزنی کرد تا بدین وسیله بتواند با ایجاد رعب و وحشت در ماموران، راه فرار خود را باز کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه این مجرم خطرناک پس از بی‌نتیجه ماندن تلاشش برای فرار، در نهایت مقهور اقتدار پلیس شد، افزود: بلافاصله با رعایت مسائل امنیتی و همچنین حفظ حقوق شهروندی با اورژانس برای انتقال این فرد به مراکز درمانی هماهنگی لازم صورت گرفت.

وی گفت: شرور سابقه‌دار پس از درمان، تحویل مراجع قضائی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد تا به شرارت این فرد پایان داده شود.

رستمی همچنین از آمادگی پلیس برای برخورد قاطعانه با اشرار و دستگیری آن‌ها خبر داد و گفت: کرمانشاه مکان امنی برای این افراد نیست و در صورتی که بخواهند اقدامی انجام دهند به سرعت برخورد‌های لازم و قانونی انجام می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز پلیس با اشراف اطلاعاتی خود جرم‌های صورت گرفته را در سریع‌ترین زمان ممکن کشف و افراد مرتبط با انجام آن‌ها را نیز دستگیر می‌کند تا درس عبرتی برای سایر باند‌ها و گروه‌های تبهکاری باشد.

وی در پایان از همکاری مردم با پلیس نیز قدردانی و از آن‌ها خواست در صورت اطلاع از فعالیت اشرار حتما موضوع را به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ گزارش کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار