دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: امروز سارقان از دست ماموران انتظامی و همچنین دستگاه قضائی به جهت برخورد قاطعانه‌ای که با آن‌ها می‌شود، آسایش ندارند.
کد خبر: ۷۰۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادسرای استان، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار عملکرد پلیس در مبارزه با سرقت قابل تقدیر استداشت: امنیت یکی از مهمترین مولفه‌های رشد و توسعه جوامع به شمار می‌رود که خوشبختانه در کشور و استان از آن بهره‌مند و برخورداریم.

وی افزود: جامعه که امنیت در آن باشد شهروندانش پشتیبان کشور و نظامشان خواهد بود و اگر می‌بینیم که در ۴۰ سال اخیر مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی همه جانبه حمایت کرده اند بخش اعظمی از ان به خاطر امنیت بوده است، امنیتی که به برکت انقلاب و تلاش‌های نهاد‌های انقلابی حاصل شده است.

صادقی گفت: در این ۴۰ سال دشمنان انقلاب بار‌ها دست به توطئه چینی زده اند تا هم امنیت کشور را مختل کنند و هم اقتدار انقلاب را زیر سوال ببرند که خوشبختانه با هوشیاری نهاد‌هایی مانند پلیس و دستگاه قضائی و همراهی مردم ناکام مانده اند.

دادستان کرمانشاه بیان کرد: امروز بخش اعظمی از امنیت جامعه را بدون شک مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس هستیم، آن‌ها در هر شرایطی آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و مقتدرانه به مقابله با مجرمان پرداخته اند.

وی افزود: از سوی دیگر دستگاه قضائی نیز با صدور احکام لازم و بازدارنده برای مجرمانی که توسط پلیس دستگیر شده اند سعی کرده تا ضمن حمایت از اقدامات ماموران انتظامی، امنیت را در جامعه برقرار کنند.

صادقی یادآوری کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند آرامش روانی شهروندان را با مخاطره روبرو کند بحث سرقت و همچنین حضور اراذل و اوباش است که پلیس با هر دو موضوع خوب و مقتدرانه برخورد کرده است، برخورد مقتدرانه‌ای که قابل ستایش و تقدیر است.

دادستان کرمانشاه همچنین با ابراز رضایت از امنیت استان و شهر کرمانشاه گفت: این امنیت با اقتدار و تلاش‌های مجاهدانه پلیس حاصل شده است که نمونه آن را در کشف سریع جرائم و دستگیری تعدادی از مجرمان که اقدام به اعمال مجرمانه کرده بودند، به چشم آمد.

وی بیان کرد: با تعامل بسیار خوبی که هم اکنون میان پلیس و دستگاه قضائی کرمانشاه برقرار است، فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده و آن‌ها به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود به سزای عمل خود می‌رسند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار