فرمانده انتظامی هرسین گفت: مجرمی که قبل از تحویل به زندان کرمانشاه قصد فرار از دست پلیس را داشت با اقدام به موقع و شجاعانه یکی از کارکنان انتظامی استان البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 12 January 2019

ب‍ه گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، همتعلی شکری فرمانده انتظامی هرسین گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی یکی از ماموران پلیس به سمت متهم، بلافاصله تیمی از ماموران شهرستان هرسین به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس هرسین در صحنه و انجام تحقیق مشاهده شد یکی از پرسنل انتظامی استان البرز ماموریت پیدا کرده ۲ مجرم که حکم آن‌ها توسط دستگاه قضائی قطعیت پیدا کرده بود تحویل زندان‌های نهاوند و کرمانشاه بدهد.

سرهنگ شکری بیان کرد: این همکار انتظامی پس از آنکه مجرم اول را به زندان نهاوند تحویل می‌دهد به سمت کرمانشاه حرکت می‌کند تا مجرم دوم نیز تحویل دهد، اما در مسیر صحنه - بیستون این فرد وانمود می‌کند که حالت تهوع داشته و نیاز به پیاده شدن از خودرو دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین افزود: پس از توقف خودرو در حاشیه جاده، ناگهان یک دستگاه پژو پارس با ۳ سرنشین (۲ خانم و یک آقا) که همسر، دختر و داماد مجرم بودند به خودروی پلیس نزدیک و در فرصت مناسب اقدام به سوار کردن وی کرده و اقدام به فرار می‌کنند.

وی گفت: پس از فرار مجرم، همکار پلیس آنان را تعقیب و در ورودی شهر بیستون، پس از چند بار ایست دادن و بی توجهی راننده پژو پارس با استفاده از قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می‌کند که به همین خاطر خودروی حامل مجرم فراری متوقف و سرنشینان آن به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کنند.

سرهنگ شکری افزود: در این تعقیب و گریز مامور پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی و خودداری از دستور ایست، به پای راست مجرم فراری شلیک و پس از زمین گیر شدن وی نسبت به دستگیری او و همسرش اقدام می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان هرسین با بیان اینکه دختر و داماد مجرم موفق به فرار می‌شوند، گفت: این فرد برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه همکار پلیس، گفت: هیچ مجرمی نمی‌تواند از چنگال قانون فرار کند و پلیس همواره اماده مقابله با چنین افرادی است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار