نمایندگان کرمانشاه در آخرین دیدار مرحله اول لیگ دسته اول بسکتبال مغلوب حریفان خود شدند.
کد خبر: ۷۰۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، آخرین دیدارهای مرحله اول لیگ دسته اول بسکتبال کشور، روز گذشته(جمعه)برگزارشد و نمایندگان کرمانشاه در دو دیدار خارج از خانه بازی را به حریفان خود واگذار کردند.

مصدومیت چهار بازیکن ابزارساران

تیم ابزارسازان کرمانشاه که مدعی صدرنشینی گروه خود بود، در قزوین به مصاف تیم شورا و شهرداری این شهر رفت و با نتیجه 99 بر 87 از حریفش شکست خورد.

تیم ابزارسازان با وجود این شکست به عنوان تیم دوم گروه "الف" منطقه شمال به مرحله پلی آف صعود کرد.

زمان حسینی سرمربی ابزارسازان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص بازی تیمش در این دیدار گفت: بازی با تیم شورا و شهرداری قزوین برای بازیکنان ابزارسازان چندان سخت نبود، اما باتوجه به مصدومیت چهار نفر از بازیکنان مجبور شدیم از نیروهای ذخیره استفاده کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوران این دیدار، عنوان کرد: داورانی که این دیدار را سوت زدند، باتوجه به اینکه روز پیش از این دیدار نیز مسابقات سوپرلیگ را قضاوت کرده بودند، به علت خستگی زیاد عملکرد خوبی نداشتند.

بازی سخت مانیزان برابر کوچین آمل

تیم مانیزان دیگر نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال کشور نیز در دیدار عصر روز گذشته(جمعه) مقابل تیم کوچین آمل با نتیجه 94 بر 62 مغلوب این تیم شد و به عنوان تیم انتهایی جدول "ب" منطقه شمال به مرحله پلی آف رفت.

شاپور مردانی سرمربی این تیم با دشوار توصیف کردن بازی تیمش برابر کوچین آمل به خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه گفت: بازی با تیمی که بازیکنان آن همگی در سطح بالایی از کیفیت کار قرار دارند، قطعا دشوار است، لذا نتوانستیم در این دیدار خوب عمل کنیم.

وی افزود: هرچند بازیکنان ما در نیمه اول خوب بازی کردند، اما در نیمه دوم با اختلاف امتیاز بالایی بازی را واگذار کردیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار