رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: برخی تیم‌های خارجی به خاطر تعطیلات کریسمس، فعلا تصمیمی برای حضور در جام تختی نگرفته‌اند، اما شرکت ۱۲ کشور در این رویداد قطعی است.
کد خبر: ۷۰۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 13 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمدحسین محبی در خصوص حضور کشتی‌گیران خارجی در جام تختی، اظهار داشت: فدراسیون در حال رایزنی با برخی کشورهای صاحب سبک کشتی در جهان همانند روسیه است تا در این رویداد مهم و بین‌المللی شرکت کنند.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا چند روز آینده اسامی تیم‌های خارجی در جام تختی مشخص خواهد شد، گفت: برخی تیم‌های خارجی به خاطر تعطیلات کریسمس، فعلا تصمیمی برای حضور در جام تختی نگرفته‌اند، اما شرکت 12 کشور در این رویداد قطعی است.

*تیم کرمانشاه در جام تختی حضور ندارد

وی از جام تختی به‌عنوان یک تورنمنت معتبر و بین‌المللی یاد کرد و افزود: تیم کرمانشاه در جام تختی حضور ندارد.

محبی اضافه کرد: صلاح نیست که تیم کرمانشاه به صورت جداگانه در جام تختی شرکت کند، چون پنج نفر از کشتی‌گیران خوب استان در قالب تیم ملی در این مسابقات، روی تشک می‌روند.

وی ادامه داد: با حضور کشتی‌گیران سرشناس استان در تیم ملی، کرمانشاه فاقد یک تیم قوی و منسجم است، لذا صلاح نیست به صورت جداگانه در جام تختی شرکت کند.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم و هواداران کرمانشاهی تحمل شکست کشتی‌گیران استان را ندارند، گفت: اگر تیم کرمانشاه در جام تختی شرکت کند و نتیجه نگیرد سبب ناراحتی مردم و تماشاچیان کرمانشاهی حاضر در سالن خواهد شد، بنابراین ترجیح می‌دهیم که در این رویداد تیم ندهیم.

 

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار