معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به وجود برخی نواقص در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه، اظهارکرد: نواقص این ورزشگاه مانعی برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور در آن نیست.
کد خبر: ۷۰۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون، با اشاره به وجود برخی نواقص در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه، اظهارکرد: رفع نواقص این ورزشگاه به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون تخصیص نیافته است.

وی درخصوص چرایی عدم اختصاص اعتبار برای رفع نواقص ورزشگاه نیز گفت: ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه سال 93 باوجود نوافصی که داشت افتتاح شد و این موضوع باعث شده تا اکنون وزارت ورزش به آن اعتباری ندهد.

 

وی یادآورشد: البته مکاتباتی را با شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور به عنوان مجری پروژه ورزشگاه 15 خرداد و وزارت ورزش داشته ایم تا نسبت به اختصاص بودجه به منظور تکمیل ورزشگاه اقدام کنند، اما تاکنون اعتباری اختصاص داده نشده است.

سال افزون بابیان اینکه عدم حفاظ کشی بخشی از جایگاه تماشاگران، مشکلات موتورخانه، نداشتن سونای خشک، عدم محوطه سازی و نداشتن گیت های ورودی از مهمترین نواقص ورزشگاه 15 خرداد است، تاکید کرد: اگر این نواقص برطرف شوند، ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به یک ورزشگاه استاندارد تبدیل می شود.

معاون ورزش و جوانان استان به احتمال میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: درصورتی که این مسابقه در کرمانشاه برگزار شود، ورزشگاه 15 خرداد محل برگزاری مسابقه خواهد بود.

سال افزون اضافه کرد: درصورتی که مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم از این ورزشگاه بازدیدی داشته باشد، بعید می دانیم این نواقص را به عنوان مانعی برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی تلقی کند. اگر هم به عنوان ایراد مطرح شود پنج ماه زمان تا برگزاری فینال جام حذفی زمان داریم و طی این مدت برای رفع ایرادات اقدام خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار