عضو شورای اسلامی شهر جوانرود از نهایی شدن هفت نفر به عنوان گزینه شهرداری برای این شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 14 January 2019

به گزارش تابناک به  نقل از فارس،محمدعلی رضایی، اظهار داشت: پس از اتفاقات پیش‌آمده برای شهرداری جوانرود و در راستای بازگشت امورات شهرداری به روال عادی، امروز جلسه‌ای با حضور تمام اعضای شورای شهر برگزار شد تا امورات مربوط به شهرداری با انتخاب شهردار به روال خود برگردد.

عضو شورای اسلامی شهر جوانرود افزود: پس از مشورت و پیشنهادات و نظرات بین تمام اعضای شورا از بین 30 نفر گزینه مدنظر برای کرسی شهرداری جوانرود هفت نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از این هفت نفر پنج نفر آن‌ها غیربومی و 2 نفر بومی هستند، اما با توجه به شناخت و بررسی سوابق هر هفت نفر دارای مدرک مرتبط و سوابق اجرایی و فنی هستند.

رضایی افزود: در پایان این جلسه مقرر شد که پس از بررسی و برنامه‌های پیشنهادی در طول یک هفته آینده گزینه نهایی را انتخاب کنیم.

کاوه زارعی (دکترای عمران سازه)، امیرحسین نصرتی (دکترای عمران)، مهدی کشتمند (کارشناس ارشد معماری)، احسن پشنگ (لیسانس عمران)، علی‌اصغر خزایی (دکترای برنامه‌ریزی)، فرهاد تاب‌زر (کارشناس ارشد مدیریت اجرایی) و وحید شمبیاتی (دکترای عمران سازه) اسامی پیشنهادی اعضای شورای شهر برای تکیه بر کرسی شهرداری جوانروداست که رضایی به آن‌ها اشاره کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار