فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی پلیس این شهرستان، ۷۴ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز از ابتدای سال جاری به مصالحه رسیده است.
کد خبر: ۷۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 16 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، غضبان احمدی فرد فرمانده انتظامی سنقروکلیایی اظهار داشت: یکی از اقدامات مفید و موثر کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری پلیس در شهرستان سنقر که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: بیشتر پرونده‌های منجر به مصالحه در دایره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشویی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقی بوده است.

سرهنگ احمدی فرد تصریح کرد: مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی توسط کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی، گفت: از ابتدای سال بیش از ۴۵۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده که از این تعداد ۳۳۹ پرونده معادل ۷۴ درصد پرونده‌های ارجاعی، به مصالحه ختم شده است.

وی در ادامه به نقش مراکز مشاوره در نیروی انتظامی اشاره و اظهار داشت: مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ضمن ارتقاء سطح آگاهی و شناخت عمومی، در جهت پیشگیری و کاهش مشکلات و معضلات فردی، اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های موثر و مثبتی برداشته و خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌دهند.

سرهنگ احمدی فرد با بیان اینکه واحدمشاوره و مددکاری سنقروکیایی به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است، بیان کرد: شهروندان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد مشاوره پلیس شهرستان مراجعه و از خدمات رایگان این مرکز بهره‌مند شوند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار