دبیر هیات شمشیربازی کرمانشاه گفت: درحالی که 300 میلیون تومان اعتبار برای احداث خانه شمشیربازی کرمانشاه اختصاص یافته، دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان استان در تلاش است تا با تعمیرات جزیی سالن این رشته، از تخصیص کامل اعتبار خودداری کند.
کد خبر: ۷۰۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 16 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهدی عباسی ، بابیان اینکه ورزشکاران شمشیربازی کرمانشاه سالهاست در سالنی تمرین می کنند که 50 سال از عمر آن می گذرد و بسیار فرسوده است، اظهارکرد: از ابتدای امسال پیگیریهای جدی برای تخریب این سالن و احداث خانه شمشیربازی کرمانشاه که مطابق با استانداردها باشد را آغاز کردیم.

دبیرهیات شمشیربازی کرمانشاه تصریح کرد: نتیجه این پیگیری‌های جدی این بود که اداره کل ورزش و جوانان 300 میلیون تومان اعتبار برای احداث خانه شمشیربازی اختصاص داد و از ما خواست تا نقشه مهندسی ساختمان را تهیه کنیم.

وی بابیان اینکه نقشه تهیه شده توسط هیات بارها توسط کارشناسان فنی اداره کل رد شد تا اینکه سرانجام آن را تائید کردند، یادآورشد: پس از تائید نقشه ساختمان، قرار براین شد تا ورزشکاران شمشیرباز از مردادماه برای تمرین به سالن مجموعه 15 خرداد انتقال پیدا کنند و کار تخریب و بازسازی ساختمان براساس نقشه تهیه شده انجام شود.

عباسی تاکید کرد: متاسفانه مسئولان دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان علیرغم وعده ای که داده بودند، باگذشت سه ماه و با وجود اینکه ورزشکاران شمشیرباز بدون امکانات و در شرایطی سخت در مجموعه 15 خرداد تمرین می کردند، عملا هیچ اقدامی برای تخریب و بازسازی انجام نداده اند و حتی دست به تغییر نقشه ای که تهیه کرده بودیم زدند.

وی افزود: براساس نقشه ای که توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان تهیه شده، تنها تعمیراتی جزیی روی سالن فرسوده شمشیربازی کرمانشاه انجام خواهد گرفت که کل هزینه آن بیشتر از 60 میلیون تومان نیز نمی شود.

دبیرهیات شمشیربازی کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه دفتر فنی اداره کل با این اقدام تنها در پی رفع تکلیف است و می خواهد از تخصیص کل اعتبار به پروژه خودداری کند.

وی درادامه عنوان کرد: شمشیربازی کرمانشاه طی سه دهه گذشته کاملا دچار افول شده بود، اما در سه سال گذشته توانستیم آن را احیاء کنیم و قدرتی که در سالیان دور داشت را به آن بازگردانیم.

عباسی تاکید کرد: در شرایط فعلی که شمشیربازی کرمانشاه احیاء شده باید تلاش کنیم تا زیرساخت ها و بستر لازم برای توسعه این رشته فراهم شود، اما متاسفانه با این اقدامات مانع از رشد این رشته دراستان می شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار