مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز بهسازی زیرساخت های مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه با اعتبار 16 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 16 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،صابر رحیمی ، بازسازی و احیاء زمین های شماره یک و دو فوتبال ورزشگاه را از مهمترین برنامه های بهسازی این مجموعه ورزشی عنوان کرد و گفت: زمین چمن شماره یک ورزشگاه که در سالهای گذشته زمین اصلی استان برای برگزاری مسابقات فوتبال محسوب می شد، پس از 25 سال بطور کامل بازسازی و احیاء خواهد شد.

وی افزود: طی سالهای گذشته تلاش هایی برای احیاء این زمین انجام شد، اما متاسفانه چندان اثر بخش نبود، لذا امسال کار بازسازی آن را بصورت اساسی انجام می دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه علاوه بر احیاء چمن زمین شماره یک، سکوهای اطراف این زمین نیز صندلی می شود، گفت: همچنین زمین شماره دو ورزشگاه هم به زمین چمن مصنوعی تبدیل خواهد شد.

وی نورپردازی مجموعه، فنس کشی اطراف زمین های چمن و نصب مبلمان را از دیگر اقداماتی خواند که در این مجموعه ورزشی انجام خواهد شد.

رحیمی کل اعتبار اختصاص یافته برای بهسازی و احیاء چمن های مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه را 16 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بابیان اینکه اقدامات بهسازی این مجموعه از این هفته آغاز شده، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی کار بهسازی این مجموعه ورزشی ظرف چهارماه آینده باید به اتمام برسد، البته این درصورتی خواهد بود که شرایط جوی خللی در فعالیت های عمرانی در ورزشگاه ایجاد نکند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین در پاسخ به اینکه آیا در این بهسازی رفع ایراداتی که مسئولین کمیته برگزاری لیگ فوتبال نسبت به نواقص ورزشگاه داشته اند نیز در نظر گرفته شده، اعلام کرد: در اعتبار اختصاص یافته رفع این ایرادات پیش بینی نشده، اما تلاش خواهیم کرد اعتباراتی را هم در آینده برای این موضوع لحاظ کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار