مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۷۱ شرکت و موسسه مسافربری فعال در استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۷۰۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 29 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،فریبرز کرمی اظهار داشت: ۷۱ شرکت و موسسه مسافربری فعال، ۲۱۲ دستگاه اتوبوس، ۹۳۸ دستگاه مینی بوس، ۷۹۹ دستگاه سواری در ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

وی از وجود ۳۳۰۷ راننده مسافری شاغل خبر داد و افزود: بیش از ۴۰۲ هزار و ۵۷۵ برگ صورت وضعیت توزیع و به همین تعداد نیز مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه چهار میلیون و ۲۳۵ هزار مسافر در قالب ۴۰۲ هزار سفر جابجا شده اند افزود: ۵۸۹ هزار و ۸۰۰ برگ بارنامه توزیع و ۵۷۱ هزار و ۲۸۵ برگ مصرف شده است.

وی میزان تناژ جابجایی کالا در سطح استان را بیش از هشت میلیون و ۴۳۱ هزار تن اعلام و تصریح کرد: ۷۹ شرکت و موسسه باربری در سطح استان فعالیت می کنند که متوسط درآمد هر بارنامه بیش از ۲۰ هزار تومان است.

کرمی ادامه داد: در ناوگان حمل ونقل استان ۱۰ هزار و ۲۸۹ کامیون و ۱۸ هزار و ۱۹۷راننده باری داریم که بیش از ۵۷۱ هزار و ۲۸۵ سفر داشته اند.

وی میزان راه های تحت حوزه استحفاظی را ۸۰۲۷ کیلومتر و راه های تحت حوزه استحفاظی بدون راه روستایی را ۲۸۷۶ کیلومتر اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در سطح استان آزاد راه نداریم گفت: ۴۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۵۲۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۹۱ کیلومتر راه فرعی در سطح استان وجود دارد.

وی گفت: ۴۵ کیلومتر راه درون شهری و ۵۱۵۱ کیلومتر راه روستایی آسفالته و شوسه در استان داریم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار