سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: دستمان در برخی اوزان خیلی خالی است و این یک واقعیت تلخ است.
کد خبر: ۷۱۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا محمدی  اظهار داشت: من این واقعیت ها را می گویم که مردم کشتی دوست کشورمان که به حق انتظار موفقیت در مسابقات جهانی و خصوصاً المپیک را از کشتی دارند در جریان باشند و با توجه به بضاعت امروز کشتی از تیم انتظار داشته باشند.

وی افزود: با این وجود این قول را به مردم می دهم که با تمام توان تلاش کنیم، ولی این واقعیت را باید پذیرفت که نیاز به زمان است تا کشتی ما دوباره به شرایط ایده‌آل و پایدار برسد.

وی گفت: در فاصله زمانی کوتاهی که تا المپیک داریم این کار سخت تر است، اما بعد از المپیک مطمئنم شرایط کشتی ما خیلی بهتر خواهد شد.

محمدی افزود: چیزی که اکنون خیلی برای ما مهم است زمان است. متاسفانه زمان کمی تا المپیک داریم. ای کاش قدری زودتر این اتفاقات می‌افتاد و زمان بیشتری داشتیم، زیرا در آن صورت راحت تر می توانستیم کارمان را ادامه دهیم.

محمدی در خصوص عوامل افت کشتی کشورمان نیز گفت: خیلی از عوامل دست به دست هم داده که امروز شرایط کشتی ما اینگونه است. در این خصوص هم همه ما مقصر و دخیل هستیم. نمی خواهم مشکل را گردن کسی بیاندازم. همانگونه که در موفقیت ها کنار هم هستیم، در شکست ها هم باید کنار هم باشیم.

وی افزود: امروز جامعه کشتی باید همه همدل با هم به پیشرفت کشتی کشور کمک کند تا شرایط بهتر از گذشته شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص سطح مسابقات جام تختی نیز گفت: در این مسابقات در را باز گذاشتیم و به همه جوانها و باتجربه ها میدان دادیم و به غیر از تعداد انگشت شماری از کشتی گیران کشور که در این مسابقات حضور ندارند مابقی حاضرند و به واقع همه بضاعت کشتی ما اینجا جمع است.

محمدی گفت: این مسابقات اولین محک جدی و به منزله انتخابی تیم ملی است.

وی افزود: تیم های خارجی هم خوب از این مسابقات استقبال کردند و در برخی اوزان کشتی گیران خارجی فینالیست شده اند که نشان می دهد با آمادگی خوبی حضور دارند. در مجموع این مسابقات سطح کمی و کیفی قابل قبولی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار