نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار مردم استان را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۷۱۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 10 February 2019

به گزارش تابناک، آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن این پیام به این شرح است: یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور خروش ملت ایران به رهبری حضرت امام راحل "ره" علیه نظام ستم شاهی از یک سو و نظام سلطه جهانی از سوی دیگر است و به عنوان آیینه ای تمام نما از همدلی و هم آوایی میان آحاد ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منظر قضاوت سایر ملت‌های آزادیخواه و عزتمند در مقابله با سیاست های قلدرمآبانه نظام استکبار جهانی قرار دارد.

امسال که تهدیدات سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران از حد گذشته و به دخالت در امور مربوط به رابطه و تعامل ایران اسلامی و کشورهای همسایه رسیده، حضور پرصلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

هم اکنون که عمق عناد و عداوت شیطان بزرگ و‌ کینه توزی بی پایان آن نظام متجاوز و‌ مداخله گر نسبت به ملت شریف ایران بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاستهای جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌ کامل مواجه شده است، اوج استیصال و درماندگی صاحبان زر و زور و تزویر نیز در ایجاد شکاف میان ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همسایگان بر همگان بیش از پیش آشکار خواهد شد.

بی ترید مردم شریف و همیشه در صحنه استان کرمانشاه نیز همچون سالهای گذشته، دوشادوش و پای به پای دیگر آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، با اراده ای پولادین و حضوری حماسی و‌پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالتخواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

لازم بذکر است،راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع آغاز و به سمت چهارراه بسیج برگزار می شود.

گفتنی است،سخنران این مراسم حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار