خبر ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست، بازیگر و دیپلمات سابق تایید شده است.
کد خبر: ۷۱۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 22 February 2019

چند روزی است که خبر ازدواج مریم کاوریان و رامین مهمانپرست در فضای مجازی مطرح شده است و عکس از مریم کاویانی در کنار رامین نهانپرست دست به دست می شود. مریم کاویانی بالاخره مصاحبه ای داشت و خبر ازدواج با رامین مهامنپرست را تایید کرد.

تایید ازدواج مریم کاوریان و رامین مهمانپرست
عکس مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

 

این در حالی است که چندی پیش او بعد از طلاقش گفته بود که دیگر ازدواج نخواهد کرد. همسر اول مریک کاویانی بازیگر و هنر پیشه نبوده است و عکس و اطلاعاتی از او منتشر نشده است.

 

تایید ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس
اینستاگرام مریم کاویانی

 

رامین مهمانپرست کیست؟
وی دارای لیسانس مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف است و مدرک فوق لیسانس خود را در رشته مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت تهران اخذ کرده است.مهمانپرست برای ادامه تحصیل به کانادا رفت و مدرک MBA را از دانشگاه کارلتون این کشور دریافت کرد.وی در تاریخ ۹ آبان سال ۱۳۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و سخنگوی جدید وزارت امور خارجه انتخاب شد.مهمانپرست پیش از آن مسئولیت معاون امور کنسولی، امور مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه را عهده‌دار بود.وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد.رامین مهمانپرست اردیبهشت سال ۱۳۹۲ به علت کاندیداتوری ریاست‌جمهوری از سمت خود استعفا داد.

بیوگرافی رامین مهمانپرست:
سخنگوی وزارت امور خارجه ۱۳۸۸ - ...
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان ۱۳۸۸-۱۳۸۳
معاون مدیر کل مطبوعات ۱۳۸۳-۱۳۸۱
نماینده وزارت امورخارجه در امور مدارس خارج از کشور ۱۳۸۱-۱۳۷۹
سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند ۱۳۷۹-۱۳۷۵
مدیر کل هماهنگی‌های امور فرهنگی ۱۳۷۵-۱۳۷۳
معاون مدیر کل هماهنگی‌های امور فرهنگی ۱۳۷۳-۱۳۷۰
رئیس امور فرهنگی کشور‌های عربی و آفریقایی ۱۳۷۰-۱۳۶۶

بیوگرافی مریم کاویانی:

مریم کاویانی متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس پرستاری از دانشگاه بابل می‌باشد، فعالیت خود را بدون تجربه قبلی در سینما شروع کرد و در تلویزیون به شهرت رسید، تابحال دو بار ازدواج کرده است.خانم کاویانی در اهواز از یک پدر و مادری شمالی بدنیا آمد .تا ۱۰ سالگی در اهواز بودند، سپس به بابل مهاجرت کردند و تا ۳۰ سالگی آنجا به دانشگاه رفت سپس از سال ۱۳۷۹ به تهران آمدند، تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

تایید ازدواج مریم کاوریان و رامین مهمانپرست

خودش می گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می شناخته و بس. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می افتد. مقدس از او دعوت می کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم «رویای جوانی» که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می شود. مقدس به او می گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می پوشانند و روانه جلوی دوربینش می کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این گونه مریم کاویانی بازیگر می شود، به همین سادگی.

کاویانی دوباره به بیمارستان بازمی گردد، اما مرگ یکی از بیمارانش او را سخت تحت تاثیر قرار می دهد.
خودش می گوید:بعد از رویای جوانی پیشنهاد های زیادی برای بازی داشتم، اما به سر کارم در بیمارستان برگشتم. در بخش شیمی درمانی کار می کردم. شبی یکی از بیمارانم که سه ماه تحت درمان بود، فوت کرد. این چهل و هفتمین مرگی بود که می دیدم. سخت تحت تاثیر قرار گرفته بودم. به بالکن بیمارستان رفتم و گریه کردم. همان جا از خدا خواستم که اگر صلاح می داند وارد حیطه بازیگری شوم نشانه ای برایم قرار دهد.
و نشان به آن نشان که فردای آن شب برای فیلم «اسپاگتی در 8 دقیقه» دعوت به همکاری می شود. کاویانی این بار درنگ را جایز نمی داند. دیگر طاقت دیدن رنج و محنت بیمارانش را ندارد. رامبد جوان می گوید که نقش کوتاهی را برای او در فیلمش در نظر گرفته است. کاویانی پای میز قرارداد می نشیند.
مدیر تولید فیلم پرسید چقدر بنویسم؟ من با حرف و حدیث هایی که شنیده بودم از وجود بازیگرانی که حاضرند پول بدهند تا در فیلم بازی شان دهند، تصور کردم درخواست پول می کنند. بسادگی پاسخ دادم من یک پرستارم و پولی برای این کارها ندارم. مدیر تولید توضیح داد که منظورش دستمزد من بوده است...»

کاویانی برای اولین کار جدی اش 200 هزار تومان دریافت می کند. حقوق ماهانه او در آن سال با 127 ساعت کار در ماه فقط 147 هزار تومان بود. قرارداد می بندد و در عرض ده سال (از سال 83 تا امروز) در سی و اندی فیلم و سریال جلوی دوربین می رود؛ از هوو، پایان نامه، دلتنگی های عاشقانه، یکی برای همه، مخمصه، اخراجی ها 3، رسوایی و معراجی ها گرفته تا او یک فرشته بود، راه شب، زیرزمین، شکرانه، روزگار قریب، پنجمین خورشید، دارا و ندار و مدینه. مریم کاویانی بازیگر شد؛ بازیگری پر کار و شاید زیادی پر کار.
در هر صورت او ورودش به عرصه بازیگری را خواست خدا می داند و از شرایط کاری امروزش راضی است و می گوید:«انسان ها به شرایط عادت می کنند. اگر همچنان پرستار می ماندم به طور قطع از لحاظ روحی و معنوی راضی تر بودم، اما بازیگر که شدم اوضاع مالی ام بهتر شد. یک پرستار مگر سالانه چقدر حقوق می گیرد، در حالی که یک بازیگر می تواند چندبرابر این مبلغ را در طول سال درآمد داشته باشد.»
کاویانی البته با وجود فاصله گرفتن کامل از پرستاری و اشتغال دائم در حیطه بازیگری، اما ارج و قرب معنوی این دو شغل را قابل قیاس با یکدیگر نمی داند.


عکس العمل مریم کاویانی به خبر ازدواجش

مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون، خبر ازدواج خود با رامین مهمانپرست، دیپلمات سرشناس کشورمان و سخنگوی وزارت امورخارجه در دولت احمدی‌نژاد را تایید کرد.

در روز‌های گذشته عکسی از مریم کاویانی بازیگر مشهور تلویزیون و سینما در کنار رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه منتشر شده بود؛ عکسی که یک عکاس سینمایی منتشر کرد و در آن خبر از ازدواج این دو چهره معروف عرصه هنر و سیاست داد.

مریم کاویانی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که این خبر واقعیت است یا شایعه گفت: «تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگیم شایعه‌ای به‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست.»

این بازیگر که این روز‌ها با ایفای نقش کوتاهی در «قرارمون پارک شهر» روی پرده سینما هم حضور دارد، البته تمایلی به صحبت درباره جزئیات آشنایی و ازدواجش با این دیپلمات مشهور نداشت و گفت: «فعلا دوست ندارم درباره جزئیات این مساله حرفی بزنم.»

مریم کاویانی این روز‌ها مشغول بازی در سریال «عروس تاریکی» محصول شبکه یک است و رامین مهمانپرست نیز پس از اینکه در دولت احمدی‌نژاد، سمتِ سخنگوی وزارت امور خارجه را داشت، مدتی هم سفیر ایران در لهستان و لیتوانی بوده است.

 

مریم کاویانی در دورهمی

 

رده: اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
تبناک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دیگه مملکت هیچ مشکلی نداره . فقط مشکلش ازدواج این دو تا الدنگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
این نشانه انحطاط مدیران جمهوری اسلامی است که آنقدر از ارزش های انقلاب فاصله گرفته اند که یک مدیر ارشد مانند مهمان پرست به چنین وضعیتی دچار می شود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
این رنسانس است. بخصوص که به جان رامین های وزارت خارجه افتاده است. پسر رامین با مهناز افشار و حالا هم رامین مهمانپرست. ازدواج نجفی هم‌نشان داد که مدیران خسته از خدمت می خواهند دلی از عذا در بیاورند. اینها دیگر به بقیه کار ندارند و حتما یادشان می اید که در دوران جوانی خدمت چه ظلمهایی به بانوانی کردند که شل حجاب بودند‌. مبارکشان باد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
مردم جوانهاشون شهید شد که اسلا م بیاد بالا سخنگوی وزارت خارجه دست مریزاد برای انتخابت !!!!ایا ایشان اخراج نشدند؟جوانهای بدبخت باید صد مرحله رو طی کنند که شاید استخدام بشن ولی برای سران که میرسه هیچ قانونی اجرا نمیشه عکس بیحجاب خانمش پر فضای مجازی ه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار