معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: روابط عمومي استانداري با اطلاع رساني از عملكردها نقش بسيار مهمي در اميدآفريني و بسترسازي براي حركت به سمت توسعه در جامعه دارد.
کد خبر: ۷۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 26 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر هدايت حاتمي در نشست مديركل و پرسنل روابط عمومي استانداري با اشاره به نقش برجسته و موثر رسانه ها در توسعه، اظهار داشت: با توجه به اينكه مهندس بازوند استاندار محترم كرمانشاه، به عنوان استانداري فعال، با قوت و پيگير امورات استان كرمانشاه در سطح كشور مطرح هستند بنابراين روابط عمومي در چنين فضايي نقشي موثر براي بسترسازي مناسب براي كمك به روند توسعه دارد.

وي با اشاره به پيگيري ها و فعاليت هاي روابط عمومي استانداري خاطرنشان ساخت: روابط عمومي با اطلاع رساني به موقع نقش بسيار مهم و موثري در زمينه هاي مختلف به ويژه اميد آفريني و ترويج فرهنگ كار دارد كه اين نوع رسالت وظيفه روابط عمومي را سنگين تر مي كند.

وي تلاش براي همراهي نخبگان و صاحب نظران براي بيان پيشنهادات را موثر براي حركت به سمت توسعه عنوان كرد و گفت: روابط عمومي نقش بسيار مهمي در توسعه و پيشرفت دارد و با توجه به اينكه استان كرمانشاه در حال حاضر برنامه هاي متنوع و مهمي در حوزه استغال، جذب سرمايه گذاري و بهبود فضاي كسب و كار دارد لذا روابط عمومي در اين شرايط مي تواند بستري مناسب براي كمك به اين روند ايجاد كند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري با بيان اينكه در طول چند ماه گذشته اقدمات موثري براي ارتقاي استان در بحث ايجاد اشتغال از سوي مديريت ارشد شكل گرفته، گفت: خوشبختانه در طول اين چند ماه همواره جزء استان اول در بحث جذب سرمايه و اشتغال بوده ايم زيرا با توجه به اينكه رتبه اول بيكاري بوده ايم با تمامي تلاش و جديت در راستاي حل اين مشكل گام برمي داريم و خوشبختانه به نتايج خوبي دست پيدا كرده ايم.

دكتر حاتمي تصريح كرد: توسعه و بهبود فضاي كسب و كار براي جذب سرمايه گذاري به منظور ايجاد اشتغال جزء استراتژي هاي استان است و به دنبال فرهنگ كارآفريني در جامعه هستيم.

وي با بيان اينكه روابط عمومي در بيان عملكردها و فعاليت هاي مجموعه مديريتي مي تواند نقش آفريني كند گفت: يكي از موضوعاتي كه بايد مورد توجه قرار گيرد اميدآفريني در جامعه است زيرا با ايجاد اميد اعتماد مردم به مسئولين بيشتر مي شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: در جامعه اي كه ايجاد اميد وجود داشته باشد چنين جامعه اي روز به روز شكوفاتر مي شود زيرا سرمايه گذار در استاني اقدام به سرمايه گذاري مي كند كه اميد و نشاط وجود داشته باشد بنابراين ايجاد ياس و نااميدي و انتشار خبرهاي منفي نه تنها مشكلي را حل نمي كند بلكه جامعه را با مشكلات عديده تري در راستاي عدم جذب سرمايه گذاري مواجه مي سازد.

وي بيان داشت: چنانچه تعداد سرمايه گذاران در استان افزايش پيدا كند خود اين افراد سفيران استان در بازگو كردن نكات مثبت و ظرفيت هاي بالقوه كرمانشاه خواهند بود لذا بايد دراستاي جذب هر چه بيشتر سرمايه گذاري تلاش كنيم.

وي در پايان گفت: روابط عمومي يك كار تخصصي و حرفه اي است لذا هر چه اين جايگاه تقويت شود بدون شك در حركت به سمت توسعه و شكوفايي تاثيرگذار خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار