«مسافران محترم هنگام سفر به بخش گهواره شهرستان اسلام آباد‌غرب احتیاط لازم را داشته باشید»، زیرا هم امکان تصادف و هم خرابی ماشین وجود دارد.
کد خبر: ۷۱۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 26 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی، آماده‌سازی و تجهیز محورهای استان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

براساس این گزارش، بیشتر سفرهای تعطیلات نوروز با ماشین‌های شخصی، سفرهای زمینی و جاده‌ها است، لذا مسافران انتظار دارند خدمات حمل و نقل و راهداری در این راستا به خوبی ارائه شود، اما با توجه به این نکات جاده‌های منطقه گهواره اسلام‌آبادغرب با مشکلات بسیاری مواجه‌اند، در حال حاضر بهتر است بگوئیم «مسافران محترم هنگام سفر به این منطقه احتیاط لازم را داشته باشند»، زیرا هم امکان تصادف و هم خرابی ماشین وجود دارد.

عضو شورای اسلامی بخش گهواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در مورد راه‌های دسترسی این منطقه مکاتبات بسیاری با استان صورت گرفته است.

کوروش ضیایی تصریح کرد: راه‌های دسترسی از گهواره به کوزران، گهواره به دالاهو، گهواره به زاوله با مشکل تردد مواجه است، فرسایش آسفالت بر اثر طول زمان در برخی مکان‌ها، آن را غیرقابل تردد کرده است

این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه گفت: با شروع ایام نوروز و سفرهای نوروزی همچنان مکاتبات ادامه دارد اما توجهی از مسؤولان دیده نمی‌شود.

ضیایی با اشاره به سفر استاندار به منطقه، بیان کرد: بازدیدی که استاندار در تابستان امسال از بخش گهواره داشتند حدود 10 میلیارد تومان با منابع مالی به این منطقه اختصاص داد، بنابراین بود به پیمانکار سپرده و کارها انجام گیرد، اما متاسفانه از آن زمان کاری صورت نگرفته است.

یکی از اعضای ‌ شورای اسلامی روستایی بخش گهواره در ادامه این گفت‌وگو، گفت: راه‌های روستاهای بخش گهواره مورد بی‌توجهی راهداری شهرستان و استان قرار گرفته است.

حبیب کرمی ‌از بخشدار گهواره و فرماندار شهرستان دالاهو خواست با توجه به نزدیکی ایام نوروز و تردد مسافران نوروزی نسبت به سامان‌دهی وضعیت اسف‌بار جاده‌های بخش گهواره اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه استاندار کرمانشاه از جاده‌های روستاهای بخش گهواره بازدید و میزان 10 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت جاده‌های بخش تخصیص داده،گفت: متاسفانه جاده‌های روستاهای داره‌رش، شویل صادق‌خان، دوشمیان، قلعه زنجیرعلیا و سفلی، ازمه میران و گردکان کوره تخریب شده و تردد در آن به سختی صورت می‌گیرد.

این عضو شورای روستایی بخش گهواره در پایان تاکید کرد: تا‌کنون اداره راه و راهداری شهرستان و استان بعد چندین ماه پس از دستور استاندار اقدامی صورت نداده‌اند ومورد بی‌توجهی قرار داده‌اند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار