کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پنج نفر از بازیکنان تیم زاگرس اسلام آباد غرب را به دلیل تخلف در دیدار با تیم فرازبام دهدشت جریمه کرد.
کد خبر: ۷۱۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 27 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب  در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از آنکه هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون هندبال رای اولیه را درخصوص درگیری پیش امده در پایان دیدار دو تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب و فرازبام دهدشت در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر هندبال اعلام کرد، هفت نفر از بازیکنان تیم زاگرس اسلام آبادغرب را نیز به دلیل درگیری با تماشاگران به این کمیته فراخواند.

وی افزود: یکشنبه این هفته(پنجم اسفند) هفت بازیکن تیم ما به کمیته انضباطی فدراسیون هندبال رفتند که برای پنج نفر آنان جریمه در نظر گرفته شده است.

اعظم تصریح کرد: مسلم کاظمی، علی اعظم، مجتبی کرمیان، مسعود مرادیان و محمدرضا حسنوند پنج بازیکن تیم زاگرس اسلام آباد غرب هستند که کمیته انضباطی فدراسیون برای هرکدام از آنها علاوه بر محرومیت از حضور درمسابقات در یک تا چند جلسه، جریمه نقدی هم اعمال کرده است.

وی تاکید کرد: به این رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد تا در کمیته استیناف این اعتراض مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب همچنین با اشاره به بازی روز جمعه تیمش برابر تیم ذوب آهن اصفهان، اعلام کرد: برای این دیدار چهار نفر از بازیکنان را به علت محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار