معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه کتابخانه مرکزی کرمانشاه نماد فرهنگی استان است و ضروری است که هر چه زودتر کار ساخت آن به پایان برسد افزود: قطب شدن کرمانشاه در غرب کشور با ارائه خدمات برتر و سرآمد در استان محقق می شود.
کد خبر: ۷۲۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ 02 March 2019

به تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست کتابخانه های استان کرمانشاه در استانداری اظهار داشت: اگر در زمینه ارائه خدمات سرآمد نباشیم استانهای دیگر پیش می افتند بر همین اساس قطب شدن استان اراده همگانی را می طلبد.

وي بيان داشت: 10 سال است که پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه آغاز شده اما هنوز تمام نشده است. شهرداری هر چه زودتر تکلیف این پروژه را روشن کند، از نهاد کتابخانه ها نیز انتظار می رفت که برای چارجویی و حل مساله زودتر تعیین تکلیف می کرد. به هیچ وجه به صلاح نیست که این پروژه بلاتکلیف بماند شهرداری از راه تهاتر موضوع اعتباری آن را حل کند.

الهي تبار تصريح كرد: خیلی از پروژه های شهری اگر جرات و جسارت باشد روی زمین نمی ماند و به تعطیلی نمی کشد که کارگران بیکار شوند. کار ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه را با قدرت ادامه دهید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار