مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی ششمین ناحیه صنعتی روستایی استان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : مکان یابی ناحیه صنعتی روستایی اسلام آبادغرب به عنوان ششمین ناحیه صنعتی روستایی استان در مراحل نهایی است و به زودی تصویب خواهد شد.

وی گفت : محلی که برای احداث این ناحیه صنعتی روستایی در نظر گرفته شده سه کیلومتری حمیل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : پس از تصویب نهایی مکان این ناحیه صنعتی، عملیات اجرایی آن در سال آینده آغاز خواهد شد.

وی وسعت این ناحیه صنعتی را ۱۵ هکتار اعلام کرد و گفت : برای فراهم کردن زیرساخت های این ناحیه صنعتی سایر دستگاه های خدمت‌رسان نیز باید پای کار بیایند.

وی اعتبار مورد نیاز برای تامین زیرساخت های این ناحیه صنعتی از جمله آب، برق، گاز و راه دسترسی را حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار می‌توان ظرف مدت دو سال این ناحیه صنعتی را به بهره‌برداری رساند.

به گفته این مسئول ناحیه صنعتی روستای اسلام آبادغرب ششمین ناحیه صنعتی روستایی استان بعد از ناحیه صنعتی ثلاث باباجانی، ناحیه صنعتی آب باریک صحنه، ناحیه صنعتی گورسفید گیلانغرب، ناحیه صنعتی کوزران و ناحیه صنعتی دالاهو است.

کردستانی اظهارکرد: عمده ظرفیت این نواحی صنعتی روستایی برای صنایع مرتبط با بخش کشاورزی استفاده می شود.

وی معتقد است، راه اندازی این نواحی صنعتی می‌تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به برنامه ای که برای راه‌اندازی نواحی صنعتی در سایر نقاط استان وجود دارد، تاکید کرد: نواحی صنعتی روستایی کنگاور، سنقر و کرمانشاه نیز در دست مطالعه است .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار