معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري كرمانشاه گفت: در احیای واحدهای راکد بسیار جدی هستیم.
کد خبر: ۷۲۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در سفر به شهرستان صحنه از طرح های اقتصادی این شهرستان بخصوص شرکت ایلیا ذرت و واحدهای راکد شهرک صنعتی خصوصی بازدید کرد.

وی با اشاره به عزم جدی مدیریت استان برای احیای واحدهای راکد گفت:یکی از برنامه هایی که آقای استاندار هم بسیار بر روی آن تاکید دارند بررسی مسائل و مشکلاتی واحدهای تولیدی است که منجر به تعطیلی یا کاهش فعالیت آنها گردیده است و بر همین اساس نشستهای مختلف و متعددی با صاحبان واحدهای تولیدی راکد، بانکهای عامل و دستگاه های دولتی مرتبط برگزار که تاکنون منجر به حل مشکل بیش از60واحد تولیدی راکد گردیده است و این جلسات به طور مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري اظهار داشت: یکی از تصمیماتی که برای کاهش معضل بیکاری اتخاذ کرده ایم این است که به واحدهای تولیدی فعال پیشنهاد داده ایم که در ازای تسهیلات و امکانات مطلوبی که به آنها خواهیم داد یک خط تولید جدید که زمینه اشتغال چند نفر را فراهم کند راه اندازی کنند که این مسئله هم باعث رونق اقتصادی می شود و هم از ساخت و سازهای جدید و هزینه بر جلوگیری خواهد کرد.

حاتمی در بازدید از شهرک صنعتی خصوصی صحنه گفت: تفکر ایجاد شهرک های صنعتی به منظور حمایت از بخش خصوصی و تجمیع شرکتها از زمان استانداری آقای ترک نژاد کلید خورد و استان کرمانشاه از معدود استان هایی بود که در آن زمان به ایجاد اینگونه شهرک هایی اقدام کرد و بنا داریم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات این شهرک صنعتی و رونق دوباره آن اقدامات لازم را به عمل آوریم.

وی در پایان گفت: از تمام تولیدکنندگان می خواهم که برای رونق کارشان به شرط اشتغالزایی اقدام کنند و ما هم تسهیلات و بسته های تشویقی را در اختیار آنها قرار خواهیم داد و معتقدم برای حل مشکل بیکاری استان همه باید دست به دست هم بدهیم.

در این بازدید آیت الله محمدی عراقی نماینده استان در مجلس خبرگان، قبادی مدیرکل جذب و حمایت ازسرمایه گذاری استان و فرزادی پور فرماندار صحنه نیز حضور داشتند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار