معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: نمایشگاه عرضه کالا و فروش فوق العاده برای تنظیم بازار شب عید برگزار مي شود.
کد خبر: ۷۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر هدايت حاتمي در نشست ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت:در تلاش هستيم کالاهای مورد نیاز مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه، در ايام عيد به شكل مناسبي تامين شود.

وي بيان داشت: برای تنظیم بازار شب عید برنامه های متعددی از جمله فروش فوق العاده و برپایی نمایشگاه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در محل نمایشگاه های دایمی و دیگر جاهای تعیین شده در نظر گرفته شده است.

دكتر حاتمي گفت: در این نمایشگاه و برنامه های فروش فوق العاده، کالا های مورد نیاز مردم توزیع می شود که از جمله آنها می توان به گوشت قرمز، مرغ و هزار تن شکر اشاره کرد.امیدواریم بتوانیم با اینکار بخشی از نیاز اقشار آسیب پذیر را تامین کنیم.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تصريح كرد: حدود ۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید مردم ذخيره سازي شده است که در قالب یک شبكه مناسب در سطح كليه شهرستان ها توزیع می شود.

وي بيان داشت: توزیع میوه با قیمت دولتی از ۱۰ روز دیگر آغاز می شود و امیدواریم با این تدبیر شاهد یک تعادل مناسب در قیمت میوه شب عید مردم باشيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار