رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۴۲ شرکت خدماتی مجاز در کرمانشاه، گفت: از مردم می خواهیم به شرکت‌هایی که در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند، اعتماد نداشته باشند.
کد خبر: ۷۲۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدهادی ارباب، با اشاره به نزدیک شدن ایام خانه‌تکانی نوروز و افزایش نیاز مردم به نیروهای خدماتی، اظهار کرد: متاسفانه در این ایام بسیاری از شرکت‌های غیرمجاز و زیرزمینی در فضای مجازی شروع به تبلیغ می‌کنند و گاهی چون قیمت پایین‌تری هم پیشنهاد می‌دهند، مردم نیز از این شرکت‌ها نیرو می‌گیرند.

وی ادامه داد: شرکت هایی که مجاز نیستند و پروانه کسب ندارند، به هیچ عنوان مورد اعتماد نیستند و مشخص نیست نیروی کاری که به منزل می‌فرستند تا چه اندازه از فیلترهای لازم عبور کرده است.

به گفته ارباب، درصورتی که با حضور نیرو شرکت‌های غیرمجاز مشکلی در منزل افراد رخ بدهد، به هیچ عنوان قابل پیگیری نیست.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر این شرکت‌ها در سایت دیوار تبلیغ می کنند، خاطرنشان کرد: بارها پیگیر شدیم که تبلیغات این شرکت‌ها حذف و یا تلفن آنها مسدود شود، اما تاکنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.

ارباب با بیان اینکه مردم باید از شرکت‌های مجاز که تعداد آنها در کرمانشاه کم نیست استفاده کنند، یادآور شد: هم اکنون ۴۲ شرکت خدماتی مجاز در کرمانشاه داریم که تمام نیروهای آنها مورد اعتماد هستند و از فیلترهای لازم عبور کرده اند.

وی تاکید کرد: نیروهای این شرکت‌ها در برابر بروز حوادث نیز بیمه شده‌اند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت‌ها خدمات مختلفی در زمینه نظافت منازل، نظافت راه پله و پارکینگ، نگهداری از سالمندان و ....ارائه می دهند، اضافه کرد: هریک از این خدمات تعرفه خاص خود را دارد که معمولا به صورت ساعتی تعیین می‌شود.

وی گفت: با توجه به نرخ تورمی که در سال جاری داشتیم، افزایش حدود ۱۰ درصدی نیز برای تعرفه این شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

ارباب در پایان از مردم خواست از هیچ شرکتی به صورت تلفنی نیرو نگیرند و حتما با حضور در محل شرکت‌های خدماتی از داشتن پروانه کسب آنها مطمئن شوند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار