سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرمانشاه از واگذاری پارک های شهر به بخش خصوصی جهت ایجاد پروژه های گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،وحید شامبیاتی ، با اشاره به تاکید شهردار بر توسعه و رونق گردشگری از دل محلات و مناطق شهر گفت: در همین راستا قرار است با واگذاری پارک ها به بخش خصوصی محیط مناسبی برای حضور گردشگران در این مجموعه ها فراهم کنیم.

شامبیاتی تصریح کرد: قرار است پارک های شهر طی قراردادهای دو تا چهار ساله به بخش خصوصی واگذار شوند و فعالیت بخش خصوصی در این پارک ها مطابق ضوابط و مقررات شهرداری خواهد بود.

وی افزود: فعالیت بخش خصوصی در هر پارک به فراخور نیاز آن محله یا منطقه است و در همین راستا ممکن است در برخی پارک ها شهربازی کوچک، در برخی دیگر زمین ورزشی و در برخی دیگر مجموعه فرهنگی راه اندازی شود.

این مسئول تصریح کرد: در این واگذاری ها بخش خصوصی متعهد می شود که پرسنل فعال در پارک را نیز بکارگیری کند.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرمانشاه افزود: واگذاری پارک ها به بخش خصوصی علاوه بر کاهش هزینه های شهرداری جهت حفظ و نگهداری پارک ها، موجب بهبود خدمات دهی دراین مجموعه ها نیز می شود.

شامبیاتی در همین راستا از واگذاری دو پارک آزادگان(نزدیکی میدان آزادگان) و پارک شبدیز (واقع در کمربندی الهیه) به بخش خصوصی خبر داد وافزود: بخش خصوصی موظف است ضمن حفظ فضای سبز پارک و تقویت آن، مطابق ضوابط شهرداری محیطی شاد و مفرح را ایجاد کند.

وی افزود: طبق برنامه قرار است در این دو پارک شهربازی های کوچک راه اندازی شود و در آمد بخش خصوصی از محل استفاده از همین وسایل بازی خواهد بود.

شامبیاتی تصریح کرد: با این اقدام شهرداری به جای نقش مدیریتی نقش نظارتی پیدا کرده و بستر برای حضور بخش خصوصی بیش از پیش فراهم می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار