مدیر اجرایی ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان کرمانشاه از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از امروز (۱۳ اسفند) خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حمیدرضا مجردی ، با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی، گفت: این آزمون مربوط به استخدام در 22 دستگاه اجرایی کشور است و داوطلبان شرکت در آزمون که از قبل در سایت hrtc.ir ثبت نام کرده اند، از امروز(دوشنبه) می توانند با مراجعه به این سایت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به ثبت نام 7461 داوطلب برای شرکت در این آزمون در استان، گفت: از این تعداد 4277 داوطلب مرد و 3181 داوطلب زن هستند.

مجردی از برگزاری این آزمون در روز جمعه (17 اسفند) خبر داد و افزود: این آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.

مجردی با اعلام اینکه نیم ساعت پیش از شروع آزمون، درب های حوزه امتحانی بسته می شود، گفت: از شرکت کنندگان می خواهیم حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تقسیم بندی حوزه های امتحانی جهت رفاه حال داوطلبان گفت: الزامی برای تقسیم بندی حوزه ها وجود نداشت، اما به خاطر رفاه حال داوطلبان، مقرر گردید این آزمون در سطح استان در سه حوزه امتحانی کرمانشاه، روانسر و اسلام آبادغرب برگزار شود.

مجردی افزود: بر اساس این تقسیم بندی، داوطلبان شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین، کرمانشاه و سنقروکلیایی در شهرستان کرمانشاه و در سه حوزه سازمان جهاددانشگاهی، دانشگاه صنعتی و دانشگاه پیام نور، داوطلبان شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در شهرستان اسلام آبادغرب و در پنج حوزه آموزشکده فنی، دانشگاه پیام نور، دبیرستان آیت الله کاشانی، دبیرستان شاهد امام حسین(ع) و مرکز علمی کاربردی امام رضا(ع) و داوطلبان شهرستان های روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی در شهرستان روانسر و در چهار حوزه تالار وحدت، دبیرستان ام المومنین، هنرستان ام البنین و دبیرستان حضرت خدیجه آزمون خواهند داد.

وی تصریح کرد: بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته 4477 داوطلب در حوزه امتحانی کرمانشاه، 1973 داوطلب در حوزه امتحانی اسلام آبادغرب و 1011 داوطلب در حوزه امتحانی روانسر آزمون خواهند داد.

مجردی با بیان اینکه هنوز زمانی برای اعلام نتایج این آزمون اعلام نشده گفت: احتمالا اوایل فصل بهار سال آینده نتایج اولیه آزمون اعلام خواهد شد.

این مسئول افزود: نتایج اعلامی دو یا سه برابر ظرفیت پذیرش دستگاه ها بر اساس 40 درصد نمره سوالات عمومی و 60 درصد سوالات تخصصی برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه معرفی خواهند شد. نتایج نهایی بر اساس نتایج آزمون کتبی، مصاحبه و لحاظ سهمیه ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار