رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اختصاص سهمیه ۱۲۰ تن گوشت منجمد و هزار تن شکر به استان خبر داد
کد خبر: ۷۲۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، محسن دارابی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که امروز (12 اسفند) برگزار شد، با اشاره به اینکه سهمیه گوشت از این پس توسط وزارت صمت برای استان‌ها ابلاغ می‌شود، اما وظیفه حمل آن تا درب سردخانه بر عهده شرکت پشتیبانی امور دام است، افزود: اخیرا سهمیه 120 تنی گوشت قرمز منجمد برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول 60 تنی این سهمیه برای مراکز پرمصرف است، ادامه داد: مرحله دوم آن به همه گروه‌ها تعلق خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع گوشت باید بگونه‌ای باشد که شاهد کاهش صف‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: به علاوه باید توزیع را در شرایطی انجام دهیم که دست ما پر باشد و بتوانیم به همه افرادی که در صف می‌ایستند، گوشت برسانیم.

دارابی از تخصیص سهیه هزار تنی شکر هم برای استان خبر داد که مهلت جذب آن تا پایان فروردین است و اضافه کرد: اگر بتوانیم این سهمیه را جذب کنیم امکان شارژ آن وجود دارد.

در ادامه ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به خرید 1600 تن میوه برای شب عید کرمانشاه شامل 600 تن سیب و هزار تن پرتقال، اظهار کرد: از این میزان 542 تن سیب و 810 تن پرتقال وارد استان شده و در سردخانه‌ها است.

وی اضافه کرد: مابقی سیب و پرتقال‌ها نیز تا پایان هفته به استان حمل خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون با 190 مرکز عرضه میوه شب در استان انعقاد قرارداد صورت گرفته، یادآور شد: از این تعداد 95 مرکز در کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌های استان است.

به گفته صفایی، تعداد مراکز عرضه میوه شب عید استان کرمانشاه امسال حدود 80 مورد افزایش داشته است.

اسماعیل پرویزی‌فر مدیرکل پشتیبانی امور دام استان نیز با اشاره به وقفه حدود 10، 15 روزه در عرضه گوشت، اظهار کرد: باید در 10 تا 12 روز قبل از عید توزیع گسترده‌ای داشته باشیم.

وی معتقد است، در توزیع گوشت باید تعاونی‌های کارکنان دولت، تعاونی‌های کارگری، نیروهای مسلح و... مد نظر باشند، زیرا این امر باعث کاهش صف‌ها خواهد شد.

به گفته این مسئول، از سهمیه 120 تن گوشت منجمد استان نیز فعلا 20 تن وارد کرمانشاه شده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار