هر هفته جلسه‌ایی برای حل مشکلات شهروندان با حضور مسؤولان، در یکی از مساجد شهرستان اسلام‌ آبادغرب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 05 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از اسلام آبادغرب، در راستای تحقق حقوق شهروندان و نظر به اهمیت و جایگاه رفیع مساجد در آموزه‌های دینی و ضرورت استفاده از مسجد به عنوان پایگاه دینی، اجتماعی و فرهنگی برای حل مشکلات شهروندان هر هفته جلسه‌ایی با حضور قضات و پرسنل دادگستری، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و دیگر فرماندهان و مدیران شهرستان برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، در یکی از مساجد اسلام‌ آبادغرب برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این هفته این جلسه مطالبات عمومی در روستای میرعزیزی از توابع بخش مرکزی(شیان) اسلام آبادغرب برگزار شد.

آسیب‌های وسایل برقی ساکنان به علت نوسانات برق، لزوم تجهیز شبکه برق روستا، لزوم برق‌رسانی به واحدهای مسکونی تازه احداث روستا،کمبود روشنایی معابر روستا از جمله این مطالباتی بود که توسط تعدادی از اهالی روستا مطرح شد.

در جوابیه این مشکلات مدیر توزیع برق اسلام‌ آبادغرب در این جلسه قول مساعد برای اهتمام در برق‌رسانی تا ۱۵ اسفند‌ماه جاری را به ساکنان روستا داد و گفت: برای رفع دیگر نواقص برنامه‌ریزی مربوطه انجام می‌شود.

لزوم اصلاح معابر روستا و رفع مشکلات موجود و آسیب‌های ناشی از آواربرداری در مسیر ساختمان‌های جدیدالاحداث، موضوع بعدی بود که توسط اهالی روستا مطرح شد که مدیر بنیاد مسکن شهرستان وعده برگزاری جلسه‌ای در راستای مطالبه ساکنان در راستای رفع مشکلات معابر در سال آینده را به مردم داد.

استفاده از منابع ذخیره آب سد خاکی شیان برای محصولات آبی کشاورزی دیگر موضوعی بود که اهالی روستا به آن اشاره داشتند و فرماندار شهرستان از این موضوع استقبال و راجع به تحقق موضوع به اهالی اطمینان خاطر داد که کشاورزان می‌توانند محصولات متنوعی را کشت کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب تدارک تحقق موضوع نبود خانه عالم در روستا و عدم حضور امام جماعت در مسجد را در دستور پیگیری قرار داد و عدم تخصیص سهمیه کافی گازوئیل به ادوات کشاورزی، فقدان فضای ورزشی و کتابخانه عمومی موارد دیگری بود که فرماندار اینگونه جواب داد، در صورت تامین زمین، منبع مالی مورد نیاز را برای احداث کتابخانه و فضای ورزشی اختصاص خواهد داد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار