تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که پیش از این با عملکردی موفق در لیگ دسته اول فوتسال کشور راهی لیگ برتر شده بود، فردا(جمعه) برای کسب قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال ایران در کرمانشاه به مصاف تیم هایپر شاهین شهر اصفهان می رود.
کد خبر: ۷۲۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیداحسان احسانی سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه ، از آمادگی تیمش برای رویارویی با تیم هایپر شاهین شهر اصفهان خبرداد و گفت: هرچند تیم شاهین کرمانشاه پیش از این به لیگ برتر فوتسال صعود کرده، اما برای تکمیل موفقیت خود در لیگ دسته اول مصمم به کسب سه امتیاز این بازی و قهرمانی در لیگ هستیم.

وی افزود: بازیکنان ما این هفته تمرینات منسجم و خوبی را پشت سر گذاشته اند و با امید و انگیزه بالایی در برابر هایپر شاهین شهر به میدان خواهند رفت.

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه اضافه کرد: درصورتی که جام قهرمانی را درخانه بالای سرببریم، بزودی جشن قهرمانی را در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

وی یادآورشد: البته برای برگزاری این جشن با مشکل مالی مواجه هستیم که امیدواریم مسئولان مساعدت و حمایت مالی لازم را داشته باشند.

دیدار فینال لیگ دسته اول فوتسال بین دو تیم شاهین کرمانشاه و هایپر شاهین شهر ساعت 17 فردا( 17 اسفند) در سالن ورزشی قمر بنی هاشم کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این برای اولین بار در تاریخ فوتسال کرمانشاه است که این شهر میزبان فینال لیگ دسته اول فوتسال کشور می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار