رییس مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با اشاره به ازدحام بیش از حد بیماران و ملاقات کنندگان در این بیمارستان، گفت: باید فرهنگ ملاقات را در این بیمارستان سامان دهیم.
کد خبر: ۷۲۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، دکتر علی سروش در مراسم روز درختکاری در بیمارستان امام رضا(ع)کرمانشاه از این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز سرآمد در منطقه یاد کرد و افزود: بیمارستان امام رضا(ع) شاخص‌های قابل قبولی دارد، به نحوی که ضریب اشغال تخت بیمارستان بجز دو بخش پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان، ۱۰۰ در صد است.

سروش گفت: سالانه حدود ۲۵ هزار عمل جراحی در این مرکز به صورت اورژانسی و غیر اورژانسی انجام می شود.

سروش با اشاره به در دست ساخت بودن یک مرکز جامع سرطان با ۱۲۰ تختخواب در مرکز امام رضا (ع) کرمانشاه، افزود: همچنین در حال حاضر در حال ساخت و تجهیز مرکز استروک سنتر( مرکز مدیریت سکته حاد مغزی) در بیمارستان امام رضا(ع)هستیم که بخشی از تجهیزات این مرکز نصب شده و بخشی نیز در حال نصب است.

سروش در ادامه با اشاره به ازدحام بیش از حد بیماران و ملاقات کنندگان در این بیمارستان، گفت: روزانه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر به این بیمارستان مراجعه می کنند، لذا باید فرهنگ ملاقات را در این بیمارستان سامان دهیم.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) به بیمارستان سبز تبدیل می شود، افزود: بیمارستان های سبز را در دنیا با عنوان بیمارستان های سالم می شناسند.

سروش اضافه کرد: پروپزال بیمارستان سبز برای بیمارستان امام رضا(ع) نوشته شده و امیدواریم ظرف چهار یا پنج سال آینده به اهداف آن برسیم.

سروش با بیان اینکه بحث معماری سبز برای بیمارستان مطرح است، گفت: در قالب این طرح در راستای اقداماتی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و گام برداشتن در جهت استفاده از انرژی های نو در بیمارستان اقدام خواهد شد.

سروش با اشاره به اختصاص ۳۰ هکتار زمین در محوطه اطراف بیمارستان برای توسعه فضای سبز افزود: سالانه حدود دو هزار اصله نهال در اطراف بیمارستان کاشته خواهد شد که امسال این میزان دو هزار و ۵۰۰ اصله خواهد بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار