کرمانشاه_ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه انقلابی بودن نسل چهارم وجه تمایز انقلاب است، گفت: اعتماد به جوانان همواره راهگشای امور بوده است.
کد خبر: ۷۲۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل ازمهر  حسین تاریخی امروز پنجشنبه در آئین اختتامیه نمایشگاه مدرسه انقلاب که در سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: روحیه حماسی و غیرتمندانه دانش آموزان کرمانشاه همیشه برای ما مثال‌زدنی و متفاوت از سراسر کشور است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای نظام پس از ۴۰ سال همین دهه هشتادی‌ها هستند که با اینکه انقلاب را درک نکردند و تصویری که از انقلاب دارند را فقط در فیلم‌ها، عکس‌ها و رسانه‌ها برایشان ایجاد شده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: پس از گذشت ۴۰ سال این دهه با شور و انگیزه در مدارس فعالیت و دستاوردها و تاریخچه انقلاب را روایت می‌کنند و این در انقلاب‌های بزرگ دنیا بی سابقه است.

وی ادامه داد: یکی از وجوه متفاوت انقلاب اسلامی این است که توانسته پس از ۴۰ سال همچنان در نسل‌های آینده با شور و حرارت باقی بماند.

تاریخی همچنین روحیه ظلم‌ستیزی و مبارزه با ستم ملت ایران را بی نظیر دانست و بیان داشت: پیروزی در انقلاب اسلامی نشان داد که مردم ایران ظلم و ستم را نمی‌پذیرند و حتی وارد عرصه پیکار می‌شوند تا به پیروزی برسند.

وی تصریح کرد: مردم این مملکت هیچگاه از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند اگرچه گاهی برخی از مسئولان در مقام خود متزلزل می‌شوند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: در بیانیه گام دوم که از سوی رهبر حکیم بیان شد مخاطب اصلی جوانان هستند و رده سنی آنها را از ۱۵ تا ۴۰ سال دانسته‌اند و این بدان معناست که بالاترین مقام این کشور توقع دارد که جوانان مسیر حرکت و توسعه این مملکت را به دست بگیرند و کشور را به افق‌های آرمانی نزدیک کنند.

وی گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که هر کجا به جوانان و دانش آموزان اعتماد کردیم موفق عمل کردیم و گره گشایی انجام شد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار