سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت:۵۵۲ کانون با ۳۰ هزار نفر در حال فعالیت است و سامانه هنوز در حال ثبت نام است.
کد خبر: ۷۲۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 12 March 2019

به گزارش خبرنگار تابناک ؛افشین کلات پور سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در همایش بزرگداشت بیست و ششمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در تالار فرهنگی هنری بعثت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، افزود:ایران دچار شبیخون فرهنگی شده خیلی‌ها باور نداشتند که اطلات کافی در این خصوص موجود باشد تا نهاد‌های فرهنگی وارد میدان شوند اما هر چه از فرمایش ایشان گذشت، روشن شد که ایران به ویژه اسلام مورد هجمه گستره فرهنگی قرار دارد و جبهه‌های جنگ تغییر کرده و خاکریز‌ها در منازل زده شده است.

وی  خاطر نشان کرد: دنبال پیام رهبردر دهه هفتادکه این زنگ را به صدا در آوردند کانون مساجد با لبیک به ندای رهبری مدت ۲۶ سال است که در عرصه فرهنگی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار داشت:کانون‌های مساجد در سازمان ملل دارای رأی شده و بزرگترین ngo در خاورمیانه با ۲۵ هزار نهاد مردمی متعلق به کانون‌ها است ودر حال حاضر قریب به ۲۵ هزار کانون در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

کلات پور تصریح کرد:بمسجد قبل و بعد از انقلاب پایگاه و سنگر بوده و با پای کار آمدن کانون‌ها فرهنگ دینی و انقلابی به خانواده‌ها ساری و جاری شد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تاکید کرد:نهاد نظامی این اجازه را به فرهنگ داده که در کنار مسجد فعالیت فرهنگی انجام دهندودر پادگان‌های نظامی که ۱۰ پادگان سطح استان دارای کانون هستند و همچنین در ۴ ندامتگاه استان کرمانشاه کانون‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر با ۶۰۰ نفر عضو فعال که حافظ کل قرآن هستند مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار