رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت: پلیس برخورد و مقابله جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک در دستور کار دارد.
کد خبر: ۷۲۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 13 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت:در عین حال پلیس برخورد و مقابله جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک،اعمال قانون در خصوص راکبین خودروها و موتورسیکلت های متخلف درمرکز استان و شهرستان ها به صورت مستمر در ستور کار خود قرار می دهد.

علی جهان آرا اظهار داشت: اصول کلی پلیس در مورد چهارشنبه آخر سال مخالفت نکردن با اصل اجرای مراسم،احترام به آیین های سنتی،حمایت از شادی و جشن های سالم با رعایت حقوق شهروندی دربین مردم است.

وی افزود: در عین حال پلیس برخورد و مقابله جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک،اعمال قانون در خصوص راکبین خودروها و موتورسیکلت های متخلف درمرکز استان و شهرستان ها به صورت مستمر در ستور کار خود قرار می دهد.

جهان آرا با اشاره به حوادث دلخراش چهارشنبه سوری سالهای قبل به شهروندان بخصوص خانواده ها توصیه هایی ارائه کرد:

1- با توجه به اینکه در چهارشنبه سوری آخر سال گروه سنی نوجوانان و جوان بیشترین آسیب را می بینندوالدین نظارت و کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته وبا آنهاهمراه باشند.

2-مراقبت کنید تا فرزندتان مواد آتش زا (ترقه و..)رادر خانه نگهداری نکرده ودر صورت خرید مواد منفجره کم خطر با او همراه باشید.

3-آتش های پر حجم در حیاط و محله غیر قابل مهار می باشد از این کار ممانعت به عمل آورید.

4-اگر قصد میهمانی دارید قبل از غروب شب چهارشنبه آخرسال خانه را ترک و به مهمانی خود بپردازید و خودرو هایتان رادر حیاط ویا پارکینگ مطمئن پارک کنید.

5-صدای انفجار مواد آتش زا،موجب عارضه روانی در نزد کودکان و افرادمسن وبیمار می شود رعایت حال آنان حتما مورد توجه قرار گیرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار