عباس قنبری در گفتگو با تابناک:
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آباد غرب گفت:۱/۲میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه های آبخیزداری ، حفاظت و حمایت از اراضی ملی در شهرستان اسلام آبادغرب هزینه شده است که ۱۲۷ هکتار از اراضی ملی از ید متصرفین بوده است.
کد خبر: ۷۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 13 March 2019

عباس قنبری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شهرستان اسلام آباد با مساحتی بالغ بر ۱۵ هکتار همه‌ساله قسمت عظیمی از نیاز استان و استان‌های همجوار را تامین می کند که سالیان یک و نیم میلیون نهال سر سیری تولید می کنند.

وی خاطر نشان کرد:در هفته منابع طبیعی دو هزار نهال توزیع شده است و  مراسم درختکاری در روستای سیاه خور محسن آباد از توابع بخش مرکزی و با حضور ادارات و ارگان های بخش مرکزی و حومه ،حضور کاکنان منابع طبیعی در نماز جمعه و توزیع بسته های فرهنگی، افتتاح پروژه آبخیزداری هرسم وغرس  ۳۰۰ اصله نهال و در آخرین روز این هفته با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان پیام نور تعدادی درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی غرس شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: سازمان جنگلها و مراتع به جهت جلب مشارکت مردم و ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی در جهت نیل به هدف احیا و توسعه منابع طبیعی برنامه ریزی کرده است.

قنبری تصرح کرد:یکی از فضاهای زیستی و تفرجگاه های منحصر به فرد اسلام آباد منطقه گلال سیاه است واگر سازمان های مردم نهاد و مردم دوستدار طبیعت خصوصاً در ایام نوروز فکری برای آن نکند متاسفانه در آینده ای بسیار نزدیک این موهبت الهی را از دست خواهیم داد پس بیایید همگی باهم بکوشیم و در جهت حفظ منابع طبیعی با ارزش خود کوشا باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار