رئیس هیات پرورش اندام استان گفت: پس از منتفی شدن برگزاری رقابت های مردان آهنین در کرمانشاه، رقابت های قویترین مردان ایران را در قصرشیرین برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۲۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 14 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسین شیروانی ، اظهار کرد: از حدود چند ماه پیش رایزنی هایی را با فدراسیون جهت برگزاری زقابت های مردان آهنین در کرمانشاه داشتیم و توانستیم موافقت فدراسیون را نیز کسب کنیم، اما پس از آنکه مسئولان شبکه 3 از عدم پخش مسابقات در این شبکه خبر دادند، ما نیز از میزبانی انصراف دادیم و برگزاری این رقابت ها بطور کامل منتفی شد.

وی افزود: پس از عدم برگزاری رقابت های مردان آهنین، تصمیم گرفتیم تا مسابقات قویترین مردان را در شهرستان قصرشیرین برگزار کنیم.

رئیس هیات پرورش اندام استان در خصوص جزییات برگزاری این رقابت ها گفت: رقابت های قویترین مردان طی روزهای 23 و 24 اسفند در اوزان 105 و +105 کیلوگرم در قصرشیرین برگزار خواهد شد.

وی در تشریح آیتم های درنظرگرفته شده برای این رقابت ها نیز عنوان کرد: در مرحله مقدماتی ورزشکاران در دو آیتم حرکت غلط لاستیک و حمل الوار باهم رقابت می کنند که نفرات برتر این مرحله باید در مرحله نیمه نهایی در آیتم های اسکوات تعادلی و سه گانه(گوی، حمل وزنه بین پایی و بالا بردن آپلو)قدرت و توان خود را نشان دهند.

شیروانی یادآورشد: در بخش پایانی این رقابت ها، ورزشکاران راه یافته به مرحله فینال در آیتم های سه گانه شامل کنده، چمدان و لیفت اکسل، حمل خودرو و بالا انداختن گوی سنگی بر روی سکو در 60 ثانیه رقابت می کنند تا قهرمانان این مسابقات مشخص شود.

وی درخصوص علت انتخاب قصرشیرین برای برگزاری این رقابت ها نیز گفت: این شهرستان در این زمان از سال دارای آب و هوایی مطبوع بوده و زیرساخت های مناسبی نیز برای برگزاری این رقابت ها دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار