آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهر بیست و یکم اسفندماه با حضور مدیران و ورزشکاران دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 14 March 2019

به گزارش تابناک؛معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه به ورزش نباید به چشم هزینه نگریست و بلکه سرمایه گذاری است که در اقتصاد سلامت نقش بسزایی دارد گفت:دانشگاه علوم پزشکی از جمله ارگان هایی است که بیشترین نیروی انسانی را داشته و خدمات گسترده ای را در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

دکتر غلامی گفت: نیروهای بخش سلامت در طول خدمت با توجه به نوع خدمات و فشار و استرس کاری که ویژه فعالیت در این حوزه است باید برای حفظ سلامتی خود ورزش را دو چندان سرلوحه امور قرار دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه عنوان کرد: ورزش علاوه بر فوایدی که برای فرد دارد آسیب های مختلف را در جامعه کم خواهد کرد و بسیاری از مشکلات از دریچه ورزش قابل پیشگیری است.

دکتر غلامی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی تمام عزم خود را در راستای گسترش و ترویج روحیه نشاط و شادابی در میان دانشجویان و کارکنان جزم کرده است گفت: امیدواریم با همت همگان شاهد ارتقاء فرهنگ ورزش در جامعه باشیم.

مسئول تربیت بدنی کارکنان دانشگاه نیز طی این آئین گفت: سال ۹۷ سال پر فروغی برای ورزش دانشگاه بود و موفق شدیم مقام های خوبی در سطح کشور و استان کسب کنیم.

بهرام بهروش گفت: در مسابقات دهه فجر ۱۱۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند که این تعداد شرکت کننده در نوع خود بی سابقه بوده و در حد یک المپیاد ورزشی است‌.

وی اظهار داشت: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان سلامت جامعه باید خود سالم و تندرست باشند تا بتوانند در جهت سلامت جامعه کوشا باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار