استاندار کرمانشاه گفت:با اشاره به مشکلات پیش روی مرغداران استان، خواستار تشکیل جلسه فوری به منظور رفع مشکلات آن‌ها شد زیرا این کار باعث می‌شود از نوسان قیمت این محصول غذایی نیز جلوگیری شود .
کد خبر: ۷۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 14 March 2019

به گزارش تابناک ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت : تعداد زیادی از مرغداران مدتی است که دچار مشکلات زیادی هستند و فرصت سوزی برای رفع مشکلات آن‌ها به اقتصاد استان ضربه می‌زند.

وی گفت : باید از واحد‌های تولیدی و اشتغالزا در استان حمایت شود چرا که بخش اعظمی از موضوع کارآفرینی را تامین و افراد زیادی در کنار آن‌ها مشغول به کار هستند.

بازوند تصریح کرد: یکی از کار‌هایی که در شرایط کنونی باید انجام دهیم حمایت از کارفرمایان و تولیدگران و صنعتگران است که اجازه نمی‌دهند چرخه اشتغال از حرکت بایستد.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار بازنگری در خصوص مشاغل سخت و زیان آور شد و گفت: بازنشستگی پیش از موعد به بهانه‌های مختلف به سود صنعت و اقتصاد استان نیست.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ رسمی موضوع کلانشهر شدن کرمانشاه به شهرداری گفت: از امروز باید خدماتی در حد یک کلانشهر به مردم استان و استان‌های همجوار ارائه شود.

بازوند تصریح کرد: جذب سرمایه گذار یکی از مهمترین اقدام‌هایی است که باید دنبال شود و در این راستا با تمام وجود باید تلاش کنیم و بروکراسی‌های پیچیده اداری را نیز حذف کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این استان از سرمایه گذار و بخش خصوصی قوی محروم است، گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما در سال آتی جذب چنین سرمایه گذارانی است که بتوانیم پروژه‌های بزرگ را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده به زودی عملیات اجرایی مرحله اول بندر خشک در کرمانشاه احداث می‌شود و شرکت راه آهن وابسته به وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی امر قرار شده کمک‌های لازم را صورت دهد.

بازوند همچنین خواستار تداوم شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شد و گفت: باید برنامه ریزی لازم برای حضور مسئولان عالی رتبه کشور و مقامات دولتی که به کرمانشاه سفر می‌کنند، صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه در پایان از احتمال سفر وزرای نیرو و راه و شهرسازی به کرمانشاه در فروردین ۹۸ خبر داد .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار