حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:با توجه به شرایط بد اقتصادی مردم در شرایط کنونی داشت فقرا و نیازمندان در این شرایط مشکلات بیشتری دارند که این موضوع می طلبد تا واقفین جدید برای وقف اموال خود متناسب با نیازهای روز جامعه خصوصا کمک به فقرا و نیازمندان اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 14 March 2019

حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:خانواده های هدف شناسایی شده‌ و در آستانه نوروز شش هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان از محل درآمدهای موقوفات استان توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: این بسته های غذایی را شامل برنج و روغن وهر یک از این بسته های مواد غذایی حدود ۹۰ هزار تومان ارزش دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  اظهار داشت:سال گذشته اقلام دیگری هم در قالب بسته های مواد غذایی در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت،ولی امسال به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها امکان گنجاندن دیگر کالاها در این بسته های غذایی مقدور نبود.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: نوروز گذشته حدود پنج هزار بسته مواد غذایی از محل درآمدهای موقوفات بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

به گفته این مسئول،یک پنجم موقوفه آیت الله کرکوکی، یک پانزدهم موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی و بخش هایی ازموقوفه کوثر اهل بیت(ع) که جزو موقوفات شاخص استان هستند به کمک به فقرا و نیازمندان اختصاص دارند که هر ساله در ایام مختلف سال نظیر نوروز تلاش می‌شود تا در قالب بسته های مواد غذایی در جهت اجرایی کردن نیات این واقفین گام برداشته شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار