استاندار کرمانشاه در پیامی از سردار سرلشگرباقری، رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح بخاطر قرار گرفتن نام شهرستان کرمانشاه در ردیف مناطق جنگی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۲۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 23 March 2019

به گزارش تابناک، در این پیام هوشنگ بازوند خطاب به سرلشکر باقری ضمن تبریک حلول سال نو مراتب قدردانی خود و مردم شهرستان کرمانشاه را به او اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار باقری

رئیس کل محترم ستاد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

ضمن آرزوی دوام توفیقات الهی و تبریک آغاز سال جدید؛ همانگونه که حضرتعالی به عنوان یکی از یاران و یادگاران ارزشمند و فرماندهان دلاور سال‌های حماسه و دفاع به خوبی در جریان رشادت ها، شهادت طلبی‌ها و مرزبانی‌های مردم ولایتمدار کرمانشاه در طول آن سال‌ها و سال‌های بعد از آن هستید، خدمات رسانی به مردم پا به رکاب این دیار و پیشبرد اهداف و عمران و آبادانی این خطه که موصوف به صفت درخور و شایسته 'سینه ستبر' و 'چهره زیبای ایران اسلامی' از سوی رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قواست از اولویت‌های همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در ادامه این پیام آمده است: لذا؛ اکنون که؛ نگاه آگاهانه و وجود مُشرف حضرتعالی منتج به موافقت شما برادر ارجمند با قرار گرفتن شهرستان کرمانشاه در لیست و ردیف مناطق جنگی شده است، لازم می‌دانم مراتب تقدیر خود و مردم قدرشناس و فهیم کرمانشاه را تقدیم محضرتان نمایم.

بدون شک این عیدانه ماندگار در حافظه تاریخی نسل فعلی و نسل‌های آتی این مردم سرافراز به شایستگی ثبت و ضبط خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: عزت و توفیق شما را تحت توجهات حضرت، ولی عصر'عج' و زعامت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار