رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان برای مقابله با خسارت سیل احتمالی بسیج شده است.
کد خبر: ۷۲۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 30 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشارزی استان ، نوربخش حاتمی در جلسه مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی استان گفت: به منظور مقابله با خسارت سیل، تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان و پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان در آماده باش کامل هستند.

حاتمی افزود: تمام مدیران ستادی سازمان و ادارات تابعه با بسیج کلیه نیروهای ستاد و صف و تمامی امکانات موجود تا خروج سامانه بارشی ضمن هماهنگی با ستاد مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی و بررسی آخرین وضعیت خسارت های احتمالی در شهرستان ها، هماهنگی لازم را جهت استفاده مناسب و به موقع از امکانات انجام می دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: به منظور رفاه حال مردم، تمام نانوایی ها در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مشغول کار خواهند بود.

حاتمی خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر تعداد زیادی از کانال های آبیاری و انهار شهرستانها با استفاده از ماشین آلات سنگین پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان لایروبی شده اند، همچنین آمادگی لازم به منظور دفن بهداشتی دام های تلف شده مهیا شده و به تمام دامداران و عشایر از طریق بلندگوهای سیار و ملاقات چهره به چهره در خصوص خطرات احتمالی سیل اطلاع رسانی شده است.

حاتمی گفت: به عشایر مستقر در مناطق سیل خیز به صورت حضوری هشدار لازم داده شده و شماره تلفن های ۱۳۱ جهاد کشاورزی، ۱۵۱۲ دامپزشکی و ۱۵۰۴ منابع طبیعی به صورت شبانه روزی جهت اعلام هرگونه مشکل در مباحث کشاورزی و دامپروری آماده خدمات رسانی به کشاورزان و عشایر می باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار