مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز اعزام هزار و ۷۰۰ نفر زائر اولی به مشهد مقدس از محل درآمدهای موقوفات استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 07 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام آیت الله عباسیان  اظهار کرد: این افراد طی یک ماه در قالب شش کاروان با 40 دستگاه اتوبوس عازم مشهد مقدس خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه نیمی از این زوار از شهر کرمانشاه و نیم دیگر از شهرستانهای استان انتخاب شده‌اند، افزود: این زوار از بین افراد محرومی که تاکنون به مشهد مقدس نرفته‌اند، انتخاب شده‌اند.

عباسیان ادامه داد: شیوه انتخاب زوار به این ترتیب بوده که در شهرستان ها با همکاری ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد افراد محرومی که تاکنون به مشهد مقدس نرفته‌اند، شناسایی شده‌اند.

عباسیان با بیان اینکه تمام هزینه‌های سفر این زوار از محل درآمدهای موقوفات استان کرمانشاه تامین شده، گفت: این سومین سالی است که در استان کرمانشاه اعزام رایگان زوار به مشهد مقدس را از محل موقوفات استان داریم.

این مسئول افزود: سال گذشته نیز هزار و ۶۰۰ نفر از محل درآمدهای موقوفات استان کرمانشاه عازم مشهد مقدس شدند.

به گفته عباسیان دو موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی و کوثر اهل بیت(ع) در شهر کرمانشاه دارای نیات با موضوع اعزام رایگان زوار به مشهد مقدس هستند.

عباسیان هدف از اعزام رایگان زوار از محل درآمدهای موقوفات را اجرای امینانه نیات واقفین عنوان و ابراز امیدواری کرد: این اعزام ها بتواند نقش مهمی در گرایش جامعه به سمت وقف داشته باشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار