فرماندار گیلانغرب گفت: در تعطیلات عید امسال بیش از ۹۶ هزار مسافر و میهمان نوروزی به شهرستان گیلانغرب وارد شدند.
کد خبر: ۷۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 07 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کوروش محمودیان  با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری بسیار در سطح شهرستان گیلانغرب، عنوان کرد: از شروع تعطیلات نوروزی تا پیش از شروع بارندگی های شدید اخیر در استان حدود 96 هزار میهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: از این تعداد نزدیک به 29 هزار نفر از آثار و بناهای تاریخی شهرستان همچون کاخ اربابی، فرهادتراش و آتشکده های متعدد گیلانغرب مانند آتشکده حسن زوردار، آتشکده قلا و... بازدید داشتند.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: در کنار بناهای تاریخی این شهرستان، دشت زیبای دیره، باغات گلین و منطقه تفریحی ناودار از دیگر جاذبه های شهرستان بودند که مورد اقبال گردشگران قرار گرفتند.

وی یادآور شد: همچنین امسال حاشیه چهار سد دایک، کل کش، زاگرس و شرفشاه را برای بازدید گردشگران و استفاده از فضای طبیعی اطراف آن باز گذاشتیم.

این مسئول با اشاره به آماده سازی سه مدرسه و چندین مهمانسرا در شهرستان برای اسکان مسافرین نوروزی، اظهار کرد: عید امسال حدود هزار گردشگر نوروزی در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافتند.

محمودیان در ادامه برپایی نوروزگاه، اجرای برنامه های بومی و محلی و برپایی سیاه چادر و نمایشگاه صنایع دستی را از برنامه های نوروزی امسال در شهرستان گیلانغرب برشمرد و گفت: طبق آمارها حدود 31 هزار نفر از میهمانان نوروزی که وارد شهرستان شدند از نمایشگاه های صنایع دستی آن بازدید و خرید داشته اند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار