مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از حضور بیش از ۱.۷ میلیون گردشگر در استان طی نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: طاقبستان بیشترین بازدید را داشته است.
کد خبر: ۷۳۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 07 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،امید قادری در خصوص آمار بازدید از مناطق گردشگری استان کرمانشاه طی نوروز ۹۸ گفت: در مجموع طی تعطیلات نوروز یعنی از ۲۹ اسفند ۹۷ الی ۱۶ فروردین ۹۸ بیش از یک میلیون و ۷۹۰ هزار نفر مسافر نوروزی از مناطق گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند.

وی افزود: در این مدت آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی و توریستی استان کرمانشاه مورد استقبال گردشگران از اقصی نقاط کشور قرار گرفت و طاقبستان بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیشترین بازدید را پس از طاقبستان مربوط به مجموعه تاریخی بیستون، تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و تکیه بیگلربیگی دانست.

وی از اسکان حدود ۶۹۰ هزار مسافر و مهمان نوروزی در مراکز اقاکتی استان نیز طی مدت ذکر شده خبر داد و تصریح کرد: این افراد در مراکز اقامتی چون هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مدارس، خانه‌های معلم و کمپ‌های شهرداری اسکان داده شده‌اند.

قادری همچنین در خصوص تعداد مسافرین نوروزی اسکان داده شده در مراکز اقامتی استان گفت: در این مدت ۶۸۹ هزار و ۷۲۵ گردشگر و میهمان نوروزی در استان اسکان داده شدند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار