مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز ۲۸ هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز تامین اجتماعی مراجعه کردند.
کد خبر: ۷۳۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 09 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،میثم حجتی پور  اظهار داشت: از بیست و نهم اسفند تا هفدهم فروردین ۲۸ هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه کردند همچنین طی این مدت ۵۰۰ نفر نیز بستری شدند.

وی گفت: دو مرکز بیمارستانی در بیمارستان شهدا و حضرت معصومه و دو مرکز درمانگاهی یک و دو شهرستان کرمانشاه به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات رسانی کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: همچنین در سه درمانگاه اسلام آباد غرب، بیستون و سنقر در شیفت صبح به بیماران خدمات ارائه شد.

وی خدمات ارائه شده را شامل جراحی، احیای قلبی-ریوی، درمان سرپایی و سایر خدمات دانست.

حجتی پور از آمادگی کامل در روزهای بحرانی کرمانشاه در پی وقوع سیلاب خبر داد و گفت: تمام مراکز ارائه دهنده خدمات در شهرستان کرمانشاه به طور روزانه مورد بازدید بازرسان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال احتمال قطع شدن راه ارتباطی مردم به ویژه مادران باردار به بیمارستان حضرت معصومه در روزهای سیلابی و طغیان رودخانه قره سو، یک تیم جراح زنان به همراه دو نفر ماما در بیمارستان شهدا مستقر شد تا نسبت به ارائه خدمات اورژانسی اقدام شود که خوشبختانه مشکلی حادث نشد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار