رئوف محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس آموزش و پرورش ثلاث باباجانی گفت:درمرکز یادگیری محلی در سال ۹۶ تعداد ۲۸۸ سواد آموز فعالیت داشتند که در سال ۹۷ این تعداد به ۲۹۸ سواد آموز رسید که علاوه بر فعالیت‌های درسی در کلاس‌های مهارتی نیز فعالیت مستمر دارند.
کد خبر: ۷۳۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 10 April 2019

رئوف محمدی  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مرکز یادگیری محلی صلاح الدین ایوبی شهرستان ثلاث باباجانی که در تاریخ 1396/07/15 تاسیس شده ودرسال 1396 تعداد 288 نفر سواد آموز زن و مرد در کلاس ها فعالیت داشتند و ادامه این فعالیت در سال 1397 نیز بر این منوال است که تعداد 140 نفر سواد آموز در کلاس های دوره انتقال معادل ششم ابتدایی و 158 نفر در دوره سوادآموزی معادل سوم ابتدایی شرکت دارند .

 وی خاطر نشان کرد:در این مرکز یادگیری ، کلاس های مهارتی اعم از ( خیاطی ، گیوه بافی، ساخت لامپ ال ای دی ، مشاوره یی و اجتماعی ) با همکاری مربیان مجرب و آموزش دهندگان عزیز و مشاورین آموزش و پرورش دایر است.

رئیس آموزش و پرورش ثلاث باباجانی اظهار داشت:در زمان وقوع زلزله آبان ماه 1396 در این شهرستان این کلاس ها در داخل کانکس بصورت پر شور با دعوت از مشاورین و مربیان بهداشت و درمان جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی از زلزله برگزار شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار