مراسم بزرگداشت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح استان با حضور مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی، امروز در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 10 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، امیر فرهاد آریانفر در مراسم بزرگداشت این شهید والا مقام گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود سرزمین‌های داغ خوزستان و کردستان سال‌ها شاهد آمادگی و دفاع این انسان شجاع بوده و جبهه‌های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادتهای این بزرگوار را در خود ثبت و ضبط کرده است.

وی  خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی عظیم‌ترین نعمت را در اطاعت از ولایت می‌دانست و اعتقادش بر تلاش در راستای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی برای جمیع نیروهای مسلح بود.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشوراظهار داشت: نیروهای مسلح با تمام توان و در هر دوره و شرایطی تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده جانفشانی در راه حراست از کشور هستند.

امیر آریانفر تصریح کرد: باید استمرار خون شهدا رادر دستور کار قرار دهیم و بایددر راستای اهداف نظام از هیچ کوششی دریغ نورزیم و در هر شرایطی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده شهید حسین ادبیان، شهید محمد سعید جعفری و شهید علی ایمانی و جمعی از شهدای شاخص نیروهای مسلح استان کرمانشاه تقدیر شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار