مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا:
مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت:دشمنان می خواهند با تفرقه افکنی بین ارتش، سپاه و آحاد ملت ایران وحدت ملی ما را خدشه دار کنند، غافل از اینکه اقدامات آنها همواره منجر به قوی تر شدن کشور شده است.
کد خبر: ۷۳۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 10 April 2019

 

به گزارش خبرنگارتابناک، امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب در مراسم بیستمین سالگرد بزرگداشت شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و بزرگداشت فرماندهان شهید شاخص نیروهای مسلح استان کرمانشاه که امروزبرگزار شد، افزود: همه دنیا می دانند که گروه های تروریستی را چه کسی قوی کرد، کما اینکه در عراق و سوریه هر وقت که عرصه بر تروریست های داعشی تنگ می شد هلی کوپترهای آمریکایی آنها را نجات می دادند و تسلیحات و تجهیزات لازم را در اختیارشان قرار می دادند.

وی خاطر نشان کرد:داعشیان با حمایت آمریکا و سران استکبار آمده بودند تا ایران اسلامی، عراق، اردن و دیگر کشورهای منطقه را به چند کشور تبدیل کنند. 

مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت:اظهارات سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست  خواندن سپاه پاسداران،هیچوقت باعث تظعیف سپاه نخواهد شد بلکه باعثقدرتمندتر شدن سپاه خواهد شد. 

وی ابراز داشت:تروریست‌ها نطفه‌ای بودند که در زمان بوش کاشته شدن برای اینکه کشورهای منطقه از جمله عراق، ایران و اردن را به چندین کشور تقسیم کنند اما به فرموده رهبر ما در این جنگ نیز پیروز شدیم.

معاون ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این پیروزی بزرگترین نعمتی را که برای ما به دنبال داشت برقراری امنیت در کشور ما بود چرا که آنها هدفی برای سوریه و عراق نداشتند و هدف اصلی آنها ایران بود.

پورشاب گفت:شهید صیاد در هر سنگری که فعالیت می کرد خار چشم دشمنان بود و ایشان در خیلی از سنگرها بدون اینکه سمتی داشته باشد حضور داوطلبانه داشت.

به گفته این مقام ارشد نظامی ،بدلیل  رشادت های این شهید بزرگوارمراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در بیش از ۱۵۰۰ نقطه در کشور و حتی خارج از کشور برگزار می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار