نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: اقتدار و امنیت امروز ایران جانبازی ها و شهادت های همه ایثارگران و خانواده های آنهاست.
کد خبر: ۷۳۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 11 April 2019

به گزارش تابناک،حضرت آیت الله "مصطفی علما"  در جشن بزرگ ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز که با حضور جمعی از جانبازان و خانواده های آنها برگزار شد ، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران از توان و قدرت بسیار پایینی در جهان و حتی منطقه برخوردار بود اما به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی جانبازان امروز ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای و تاثیر گذار در جهان است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد و در توان هیچ قدرتی نیست که ذره ای به این اقتدار و امنیت ضربه بزند.

وی گفت: در اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران که با قصد ضربه به اقتدار این نظام انجام شده است دیدیم که محبوبیت این نهاد در بین مردم بسیار بالاتر رفت به نحوی که عمده مردم ایران با هر وسیله ای که داشتند اعلام کردند که ما یک پاسدار هستیم و این یعنی 82 میلیون پاسدار و حافظ کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جانبازان و خانواده های آنها احترام و جایگاه ویژه ای قائل است و مقام معظم رهبری بنده را موظف فرموده اند که حامل سلام ویژه ایشان به جانبازان عزیز این استان و خانواده های آنها باشم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار