جمال الدین برجی در گفتگو با تابناک:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ۲۳۰ بسته وسایل بهداشتی از طرف کارکنان ، فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه شهید رزده شهرستان برای سیل زدگان لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ 13 April 2019

جمال الدین برجی در حاشیه ارسال کمکهای  کارکنان و فرهنگیان مدرسه شهید رزده در گفتگو  با خبرنگار تابناک افزود:خشم طبیعت یکی چیز طبیعی است ،هر چند از طرفی ناراحت کننده ،اما از طرفی برای ما حرکت مثبتی داشت وآن همدل شدنمان با هم است.

 وی خاطر نشان کرد: در نقشه ایران اسلامی با خوشی هم خوشحال و با ناراحتی هم غمگین می شویم اصل دانشگاه و علم این است که هیچ وقت همدیگر را در این شرایط سخت تنها نمی گذاریم و در دوران دفاع مقدس هم این را ثابت کردیم .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت:هدایایی که از طرف شهرستان اسلام آباد غرب جمع شده زا به آموزش و پرورش پلدختر تحویل می دهیم تا خود بین دانش آموزان تقسیم کنند و بدانند ما به فکر آنان هستیم و همدل و همراهشان هستیم.

برجی تصریح کرد:ما باید در زندگی خود تعاون و ایثار فداکاری را فراموش نکنیم ایران اسلامی با وجود شماها آینده درخشانی را دارد ما مرد روزهای سختیم و با هر سختی تلاش می کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار