صادق رستمی در گفتگو با تابناک:
معاون اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات زلزله بعد از شهرستان سرپل ذهاب به واحدهای خسارت دیده شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۷۳۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ 13 April 2019

صادق رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: درحال حاضر ۶۹ واحد صنعتی در شهرستان فعالیت میکنند که از این تعداد ۳۵ واحد صنعتی خسارت دیده  درزلزله؛ ۲۶ واحد از طریق سامانه کار بمنظور دریافت تسهیلات کم بهره ثبت نام نمودند که لیست کلیه واحدهای خسارت دیده جهت امهال تسهیلات به ستاد بحران استان ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون حدود۲۱ میلیاردو۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی پرداخت شده و ۳ واحد صنعتی در مرحله پرداخت تسهیلات و مابقی درحال تکمیل پرونده در بانکهای عامل می باشند .

معاون اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: در مرحله روستایی تسهیلاتی برای واحدهایی که فعالیتهایی مانند: خیاطی و تولید پوشاک داشته اند به صورت اشتغال‌زایی توسط کمیته نظارتی در اختیار آنها قرار داده ایم و از محل روستایی تاکنون ۱۴۰۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت  شده است.

رستمی تصریح کرد:یک طرح صنعتی تولید نایلون قابل بازیافت طراحی و با هزینه یک میلیارد و دویست هزار تومان دریافت تسهیلات در حال ساخت و ساز و تکمیل و درمراحل آخر ساخت است همچنین واحد صنعتی دیگر نیز در شهرک به خاطر نداشتن سرمایه در گردش که فعالیت چندانی نداشت ،از محل زلزله تسهیلات دریافت کرده  اقدام به خرید دستگاه نموده ودر حال احداث سوله با اشتغالزایی حداقل ۸ نفر در سال جدید می باشد.

وی  در پایان گفت:۲۱ واحد صنفی شیشه بری خسارت دیده از زلزله نیز برای  هر واحد ۲۰ میلیون تومان تسهیلات زلزله دریافت  کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار