معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام کارگشایی به نیازمندان مددجو و غیر مددجو در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۳۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ 13 April 2019

به گزارش  تابناک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: وام کارگشایی کمیته امداد به منظور گره گشایی از مشکلات پیش روی خانوارهای مددجو همچون مشکلات معیشتی، درمان، تحصیل و .. به خانوارهای نیازمند پرداخت می شود.

پرحمتی پور با بیان اینکه این وام ها در اختیار متقاضیان واجد شرایط مددجو و غیرمددجو قرار می گیرد، عنوان کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در سال جاری تنها در ۱۰ روز کاری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت کرده است.

وی با یادآوری اینکه وام های کارگشایی و حمایتی این نهاد قرض الحسنه هستند که از سوی صندوق امداد ولایت به نیازمندان پرداخت می شود، عنوان کرد: عدم نیاز به سپرده گذاری، بازپرداخت طولانی مدت و برخورداری از آسان ترین شرایط ضمانتی از مزایای وام های حمایتی این نهاد است.

شایسته ذکر است، در سنوات گذشته به وام های پرداختی از سوی کمیته امداد کارمزد تعلق می گرفت که با تصمیمات اتخاذ شده از سوی هیأت امناء صندوق امداد ولایت مقرر شده در سال ۹۸ تمامی وام های پرداختی از سوی این صندوق تا سقف پنج میلیون تومان از پرداخت کارمزد معاف شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار