مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طی سال ۹۷ حدود دو و نیم میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به جوانان استان پرداخت کردیم.
کد خبر: ۷۳۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 14 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،صابررحیمی ، بابیان اینکه در این سال 197 طرح کارآفرینی از سوی معاونت جوانان استان پس از تائید نهایی برای اخذ تسهیلات به دو بانک عامل ارسال شد، اظهارکرد: از این تعداد 150 طرح مربوط به بانک رسالت بود که 104 طرح آن موفق به اخذ تسهیلات شدند.

وی بااشاره به اینکه عمده این طرح‌ها کوچک و در حوزه دامپروری، پوشاک و صنایع دستی بوده، ادامه داد: برای این 104 طرح حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین 48 طرح نیز به دیگر بانک عامل یعنی صندوق قرض الحسنه کارآفرینی امید ارسال شد که به حدود سه میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات نیاز داشتند.

وی تاکید کرد: از این تعداد 12 طرح با رقم 690 میلیون تومان پرداختی داشتیم و مابقی در مرحله اخذ ضمانت هستند.

به گفته این مسئول از ابتدای امسال نیز تسهیلات کارآفرینی به سه طرح دیگر با رقم 990 میلیون تومان پرداخت شده است.

رحیمی در ادامه بابیان اینکه تمام جوان 18 تا 29 سال استان که دارای طرح کارآفرینی هستند می‌توانند برای اخذ تسهیلات اقدام کنند، افزود: معاونت جوانان استان پس از بررسی طرح‌ها آنها را جهت اخذ تسهیلات به دو بانک عامل معرفی می‌کند و سقفی نیز برای پرداخت تسهیلات نیز نداریم.

 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار